Vrijdag rond 11 uur gingen we alles inpakken en de paarden inladen. Shaggy liep netjes de trailer op nadat hij even een klein momentje twijfels had. Het oefenen heeft zin gehad

Shaggy met zn 'en wat gaan we nu dan doen baas' blik

Zo ongeveer rond 3 uur kwamen we aan bij de horsetellerie, daar hebben we eerst alle paarden uitgeladen en lekker in de box gezet zodat zij ook even konden bijkomen van de reis en wij zijn onze tassen even gaan uitpakken en ook even wat gegeten en omgekleed enz...
Shaggy had het luik naar buiten al snel ontdekt en vond het helemaal geweldig. Even kijken welke nieuwe luchtjes we hier kunnen ontdekken....

Nadat we allemaal waren bijgekomen zijn we de paarden gaan zadelen en hebben we nog even een kort rondje buiten gemaakt. We konden gelijk achter de accommodatie het bos in en het waren mooie brede harde paden. Dus perfect om te rijden!

Na het ritje paarden lekker afgezadeld en gedoucht en weer in de box gezet en toen konden wij ook weer lekker een hapje gaan eten.

Volgende dag weer vroeg op en even bij de paarden gaan kijken. Het was weer een mooie ochtend (met het weer hebben we echt geluk gehad!). Paardjes hadden al eten gehad dus we hebben ze lekker buiten gezet. Er zijn twee landjes voor de vakantiepaarden, bij ons konden de ruinen prima samen alleen de merries hebben we apart gezet. Met de eerste keer naar buiten was het wel weer even rennen

Rond een uurtje of 11 zijn we de paarden weer gaan zadelen en hebben we weer een ritje gemaakt. Was weer een relaxed ritje

Wij zijn 's middags lekker Hardenberg in geweest, daar is ook een heel leuk winkelcentrum! Dus naast paardrijden kan je er ook heerlijk shoppen

De volgende dag weer een buitenritje gemaakt (sommige van ons met een kater

foldertje (ik was net mijn eigen camera in mijn tas aan het doen

Na de rit weer lekker de paarden gedoucht en even lekker laten rollen in de bak en daarna weer op het land

http://img84.imageshack.us/img84/9527/dsc0197tr.jpg
Zondagavond hadden we een lekkere BBQ was ook helemaal top!
Maandag hebben een aantal nog een buitenritje gemaakt en heb ik alvast geholpen met alles opruimen en kon Shaggy nog even genieten van het gras...

http://img7.imageshack.us/img7/8332/dsc03378n.jpg
En toen was het toch echt zo ver en gingen we weer naar huis.... Pony liep dit keer zonder enige twijfel zo de trailer op (was echt trots!)