Lang niets van me laten horen aangezien ik erg druk bezig ben geweest met school/werk en natuurlijk Anouk.
Anouk heeft wel de laatste tijd op een laag pitje gestaan, ik heb haar de laatste tijd vrij weinig gereden en alleen maar aan vrijheidsdressuur gewerkt en poetsen.
Maar we hebben nu de draad weer opgepakt en maken een nieuwe start. Anouk doet het erg goed onder het zadel! Ze begint steeds beter te lopen en we gaan een snel een wedstrijd plannen als dit zo door blijft gaan.
Ze was vandaag wel snel leeg door het warme weer en omdat het natuurlijk even geleden is dat we zo intensief gereden hebben. Maar al met al ben ik tevreden met het resultaat en deed ze ook echt haar best.
We hebben wel veel aandachtspunten, ze loopt nog teveel op de voorhand waardoor ze was "hangerig" lijkt te lopen. Wel vind ik dat we samen vooruit zijn gegaan. Mijn houding wordt steeds beter ondanks dat ik laatst te horen heb gekregen dat ik een vergroeïng in mijn rug heb en dus moeilijk recht kan zitten (ook een aandachtspunt met rijden, recht zitten).. En ik kijk niet meer zoveel naar Anouk.
Genoeg gepraat tijd voor foto's:
(Staan niet op volgorde)

1. Recht zitten.

2. Recht zitten, wel lekker los teugeltje.

3. Hier heb ik zelf geen commentaar op, vind dit een fijn beeld.

4. Idem

6. Geeft een wat strak beeld vind het beeld minder fijn.

7. Lekker actief achterbeen.

8. Beetje uit elkaar gevallen beeld.

9. Pasje wijken, handen bij elkaar houden en wat minder stelling.

10 Pasje schouderbinnenwaards zijn we nog aan het oefenen, ik moet goed recht zitten niet mee gaan hangen.

11. En mevrouw wil nou weer vers gras hebben na dat harde werken.
Vorige week hebben we voor het eerst gesprongen. Het ging echt super goed, ben echt trots op Anouk!
Hier ook even 1 foto van.

12. Niet op de hals steunen.
Zo dat waren ze weer. Commentaar en tips zijn altijd welkom.
Mits het opbouwend commentaar is.
en op je zit ben ik jaloers. Dat beetje naar achteren hangen is echt geen ramp
je kijkt ook altij netjes voor je. Er valt bijna geen commentaar te geven! heb er moeite mee haha