Ruim 3 maanden geleden kwam m'n meisje met een gebroken griffelbeentje uit het land. Bij de DA geweest en 6 weken op boxrust gezet, het was een mooie, rechte breuk die goed had moeten aangroeien. Helaas, 6 weken later blijkt dat er een botwoekering is ontstaan die helemaal geinfecteerd en ontstoken was. Per direct naar de kliniek in Emmeloord dus! Na een succesvolle operatie mocht ze na 2 weken op de kliniek weer naar huis. Dat was op 11 augustus.
En vandaag was dan eindelijk die dag waar ik zo lang op had gewacht! De controlefoto.. Zo lang naar uitgekeken, maar ook zoveel spanning gehad voor vandaag. Het had heel anders kunnen aflopen. Maar godzijdank was het been helemaal in orde!
Wat een opluchting! De spanning is nu weg, het is gewoon goed. Het duurt even, maar het komt weer helemaal goed met m'n meisje!
We mogen nu elke dag een half uur stappen, 2 maanden lang. Daarna komt de DA weer langs om te kijken hoe ze loopt en aan de hand daarvan gaan we een schema maken om het rijden weer op te pakken.
Het duurt even, en het kost wat, maar ik ben zo blij dat m'n Bubbles er nog is! Het was zo fijn om vanmiddag weer even met d'r te mogen lopen na 3 maanden complete boxrust!
Ik heb ook foto's gekregen van de kliniek en de DA van de breuk, de botwoekering en hoe het er nu uit ziet dus kan eventueel straks de foto's wel even uploaden