De hekken werden neergezet....... het leek wel een leeuwenkooi! Ik heb ook zo'n gevaarlijke pony

Tries kwam binnen! Het viel me mee hoe braaf ze daar liep maar aan haar koppie en ook hier op de foto zie ik heel duidelijk dat ze het wel heel spannend vond

Even voor de camera poseren! Haar echte naam is Patricia en haar bijnaam MISS PAAY

Patrice maakt kennis met de paraplu, en het publiek maakt kennis met de Tries zoals ik haar ken

Annemarie leerde Patrice op een rustige manier aan de paraplu wennen dmv haar aaien met de plu en weglopen, andere kant aaien met de plu en weer weglopen. Dit bleef ze herhalen en de plu ging steeds een stukje verder open

Na ongeveer 10 min was dit het resultaat

Toen het zeiltje. Ik heb met Patrice op een western stal gestaan dus het zeiltje hoort ze nog te kennen van haar westernvrienden, als ze een trail parcoursje hadden neergelegd pikte wij het zeiltje ook even mee. Echter wilde Tries er hier niet de eerste keer overheen

Het zeiltje werd ook net als de paraplu rustig opgebouwd. Eerst moest ze over het opgevouwen zeiltje stappen

Tot ze uiteindelijk zonder probleem eroverheen liep

Toen het spannendste: Het applaus oefenen! Het eerste applaus had dit als resultaat:

Nog even een tip van Patrice aan alle paarden in Nederland: Voor extra gespierde billen net als haar: 3 tot 4 keer per dag je doodschrikken en rennen voor de leven, je achterbenen goed onder de buik plaatsen en flink afzetten

Weer werd het applaus rustig opgebouwd totdat ze er tamelijk rustig onder bleef
Ik heb ontzettend genoten van deze dag en kan niet wachten tot Annemarie deze kant op komt! Voor de mensen die mijn verslag nog niet gelezen hebben, die is hier te vinden:
[HE] Patrice op het HE met Annemarie van der Toorn
Ik hoop dat de bokkers die er niet bij waren zo een beetje een idee krijgen van hoe het gegaan is