Foto verslag Patrice bij Annemarie van der Toorn HE2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chantalhaf

Foto verslag Patrice bij Annemarie van der Toorn HE2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 18:56

+:)+ Met toestemming van Sani en Leo hier op bokt plaats ik deze prachtige foto's van Patrice. Meiden ontzettend bedankt :D de foto's waar geen fotograaf onderstaat zijn gemaakt door mn vriend :D

De hekken werden neergezet....... het leek wel een leeuwenkooi! Ik heb ook zo'n gevaarlijke pony :')
Afbeelding

Tries kwam binnen! Het viel me mee hoe braaf ze daar liep maar aan haar koppie en ook hier op de foto zie ik heel duidelijk dat ze het wel heel spannend vond
Afbeelding

Even voor de camera poseren! Haar echte naam is Patricia en haar bijnaam MISS PAAY ;) tja die moet je wel waarmaken dan :j
AfbeeldingMade by Leo

Patrice maakt kennis met de paraplu, en het publiek maakt kennis met de Tries zoals ik haar ken
Afbeeldingmade by Sani

Annemarie leerde Patrice op een rustige manier aan de paraplu wennen dmv haar aaien met de plu en weglopen, andere kant aaien met de plu en weer weglopen. Dit bleef ze herhalen en de plu ging steeds een stukje verder open
Afbeeldingmade by Leo

Na ongeveer 10 min was dit het resultaat +:)+
Afbeelding

Toen het zeiltje. Ik heb met Patrice op een western stal gestaan dus het zeiltje hoort ze nog te kennen van haar westernvrienden, als ze een trail parcoursje hadden neergelegd pikte wij het zeiltje ook even mee. Echter wilde Tries er hier niet de eerste keer overheen
AfbeeldingMade by Sani

Het zeiltje werd ook net als de paraplu rustig opgebouwd. Eerst moest ze over het opgevouwen zeiltje stappen
Afbeelding

Tot ze uiteindelijk zonder probleem eroverheen liep
AfbeeldingMade by Leo

Toen het spannendste: Het applaus oefenen! Het eerste applaus had dit als resultaat:
AfbeeldingMade by Leo
AfbeeldingMade by Leo
Nog even een tip van Patrice aan alle paarden in Nederland: Voor extra gespierde billen net als haar: 3 tot 4 keer per dag je doodschrikken en rennen voor de leven, je achterbenen goed onder de buik plaatsen en flink afzetten :') Daar krijg je net als haar hele mooi billen van :D

Weer werd het applaus rustig opgebouwd totdat ze er tamelijk rustig onder bleef

Ik heb ontzettend genoten van deze dag en kan niet wachten tot Annemarie deze kant op komt! Voor de mensen die mijn verslag nog niet gelezen hebben, die is hier te vinden:
[HE] Patrice op het HE met Annemarie van der Toorn
Ik hoop dat de bokkers die er niet bij waren zo een beetje een idee krijgen van hoe het gegaan is :))

Amaretto27

Re: Foto verslag Patrice bij Annemarie van der Toorn HE2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:59

Wat leuk om weer een topic van Annemarie te zien.
Ziet er goed uit :j En leuke pony :D :D

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:11

Wat mooi vast gelegd zo.

Ik ben enorm benieuwd hoe Patrice over 6 maanden is :)

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:14

Ik heb het andere topic ook gelezen. Super dat Annemarie je heeft kunnen helpen!
Je hebt echt een prachtig paard. <3

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:16

Ze heeft inderdaad prachtig gespierde billen. :')

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 19:18

Dank jullie wel!!!! Zodra Annemarie( en of haar team) geweest is zal ik wederom een een verslagje plaatsen. Ik ben nu ook zelf lekker met Tries aan het werk met Annemmarie haar tips, en merk al echt verschil zo super!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:20

Fijn dat je al echt verbetering merkt! +:)+ Mooi verslag zo, ben benieuwd naar jullie vorderingen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:47

Ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen,komt vast helemaal goed!
Tries is trouwens mega knap! :+:

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:54

Toen ik Annemarie hoorde praten over haar eerste "klapdemo" had ik geen idee wat ze nou eigenlijk bedoelde :D

Van mensen die erbij waren hoorde ik hoe het gegaan is. Fantastisch resultaat, heerlijk om in zo'n korte tijd zo'n vooruitgang te zien.

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-11 22:05

Dank jullie wel hihi die klapdemo was idd spectaculair........ Voor jullie! Helaas voor mij een bijna dagelijks aanzicht en dan wordt er niet geklapt maar is het bv een blaadje wat van de boom afvalt :S arme Tries! En kan je vertellen, als je erop zit gaat ze net zo hard!!! Maar ben er echt van overtuigd dat we Patrice met behulp van Annemarie wat relaxter zullen krijgen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 08:18

Leuk om te zien , mooie foto's !

Hihi ja dat werkt inderdaad prima voor mooie bilspieren , ik heb er hier ook zo 1 staan :D

Daarbij dan ook dat ze als een standbeeld , klaar om te rennen voor haar leven , met een hele hoge wat achterover hangende kop naar vanalles kan gaan staan luisteren met opengesperde neusgaten....krijg je ook een heel mooi keihard bespierde onderhals van :x

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 08:45

pmarena schreef:
Leuk om te zien , mooie foto's !

Hihi ja dat werkt inderdaad prima voor mooie bilspieren , ik heb er hier ook zo 1 staan :D

Daarbij dan ook dat ze als een standbeeld , klaar om te rennen voor haar leven , met een hele hoge wat achterover hangende kop naar vanalles kan gaan staan luisteren met opengesperde neusgaten....krijg je ook een heel mooi keihard bespierde onderhals van :x

_O- Nou Tries heeft ook nog een leuke ( dr ruggetje komt deels door dr verleden )maar.... hier wat tips voor een holle rug:
Zoek iets engs, gooi je hoofd zo hoog mogelijk de lucht in, druk je rug weg zodat je je hoofd nog hoger omhoog kan gooien en voila........ een prachtige kuil in je rug :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 08:55

Jeps , hier ook een ouwe wijven rug , komt inderdaad voort uit diezelfde houding als waar die onderhals zo perfect mee getraind wordt :P

Beetje zoiets als dittum , alhoewel dit meer een wat baldadige bui van "Rena de Arabier" was , niet angstig :P

Afbeelding

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 09:09

Whahahhaa jaaaaaaaaa dat is DE houding hihi

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 12:40

wat geweldig dat ze al vooruit gaat,de foto,s zijn erg mooi,en patrice is een prachtige pony,ik weet zeker dat jullie er komen,omdat ze nu al vooruit gaat,heel veel succes nog.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 15:49

chantalhaf schreef:
Whahahhaa jaaaaaaaaa dat is DE houding hihi

Haha ja het is vrij herkenbaar...dan valt deze foto nog mee , als ze iets ècht * :oo ENG :oo * vindt dan overstrekt ze alles nog een graadje erger , en zie je ook het roze (en rood := ) van de neusgaten , zie je d'r hart onder de vacht tekeer gaan en is ze spontaan aan de diarree :P

....en lijkt wel 3x zo groot , zo strak staat ze , he-le-maal keihard overal :')

Tegenwoordig is ze er aardig overheen gelukkig , alleen met bvb. kinderen die op een trampoline springen achter een heg kan ze nog helemaal flippen :=

Vroeger al van een brandnetel die scheef hing , haar eigen scheet , of iets dat verplaatst was in de wei...le-vens-ge-vaar-lijk :=
Oja en vergeet vooral de paarse bloemetjes niet , mwahaha :P

VeraZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 21:21

In het land van blinden is één oog koning.
Dus niet paard vriendelijk allemaal. |(

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 21:27

Ik was er bij toen Annemarie met Patrice aan de slag ging, vond het erg gaaf om te zien :j
Snap dat je het zeer lastig vind voor Patrice dat ze zo gestressd is de hele tijd, hopelijk komen jullie er dankzij Annemarie wat beter uit!

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 22:04

Leuke foto's, geeft een mooie impressie. Had in je andere topic al gereageerd :)

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 22:16

Dank jullie wel!!!!! :)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 22:25

jah was er ook bij..

ik heb hier zo muts staan die ook zo houding aan neemt als je al met een spraybusje aan komt dus antivliegenspray of iets anders krijg ik er niet op haha dan gaat zo ook helemaal door het lint. maar heb nu wel idee opgedaan om het op te lossen ;)

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 22:36

pinkie87 schreef:
jah was er ook bij..

ik heb hier zo muts staan die ook zo houding aan neemt als je al met een spraybusje aan komt dus antivliegenspray of iets anders krijg ik er niet op haha dan gaat zo ook helemaal door het lint. maar heb nu wel idee opgedaan om het op te lossen ;)

Opbouwen, opbouwen, opbouwen haha. Tries was daar ook altijd als de dood voor! Wat ik altijd gedaan heb en nog steeds doe is niet gelijk op haar sprayen maar eerst een paar keer van haar af en om haar heen. Zo went ze aan het geluid en kan ik het daarna zonder probleem opspuiten!

Succes!!!!

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 08:07

haha jah ga maar in de bak staan en van der af blijven sprayen ;) en vast houden ontspant ze dan ontspan in ook. de gene die me les geeft had gezegd begin om der benen haha toen zei ik van wil graag nog langer heel blijven ;)

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-11 10:08

hahha ja tis idd voor elk paard verschillend! Bij tries hielp het wel heel erg! Hoop dat het gaat lukken!