Als eerste ons kleine (b)engeltje Nine

Nine is nu 1,5 jaar en echt een minimini, volgens mij komt ze nog niet boven de 70 cm uit. Ik denk dat ze wel groter zou willen zijn want ze staat graag op haar achterbenen

Lola, de mama van Nine, samen met Pandorro haar man van dit jaar

Hieronder Melle, een van onze haflinger ruinen

Dit is Mellow, welsh A jaarling merrietje (ander topic: [ITP] Jaarling welsh A merrietje mooi op de foto)

Duke, friese ruin van 10 jaar, ik heb in het verleden dressuur met hem gereden maar tijdens mijn eerste zwangerschap (ruim 4 jaar geleden) ben ik gestopt met rijden. Inmiddels ben ik twee kindjes rijker, heb ik weer een goed genezen bekken (heb een gebroken bekken gehad) en wordt het langszaam weer tijd hem op te pakken. Ik heb ook weer zin om paard te gaan rijden. Hem weer dressuurmatig trainen als voorheen dat zal hem niet worden nu ik twee kleine kinderen heb, maar zo nu en dan recreatief dat gaat wel lukken

Hij is sinds ik gestopt ben met hem te rijden niet meer bereden onder het zadel (wel voor de wagen). Dit was dus een van de eerste keren sinds jaren/maanden dat ik er weer op zat. Hij is nog steeds even lief en makkelijk als dat hij altijd was geweest

En Pandorro, ons 3 jarige appaloosa hengstje, heeft ook een eigen topicje: [AR-ITP] Stoer appaloosa hengstje voor het wagentje.