De dag dat je weggaat.
Ik zal je zo verschrikkelijk hard missen!
6 jaar geleden op 1 september 2005 kwam Angel, mijn eigen eerste paardje in mijn leven! Na lang zeuren mocht ik eindelijk een eigen paard. We zijn in juli gaan kijken bij Angel en het was meteen liefde op het eerste gezicht! Ze kon nog niks en dat leek mij wel een uitdaging!
De dag dat ze in mijn leven kwam.

Ik heb haar samen ingereden met de vrouw waar ik stond. Na 2 weken in het land te hebben gereden ben ik langzaam naar buiten gegaan. Ze hadden daar geen bak dus ik moest haar inrijden op de weg. Gelukkig was het veel polder!
Elke keer moest ik iemand meenemen die achter me ging fietsen met de longeerzweep! Wat een tijd was dat! Na een paar weken besloot ik om elke zaterdag les te nemen! Dat was ongeveer half uurtje stappen van de stal vandaan! Dat ging prima! Na een half jaar daar te hebben gestaan ben ik verhuisd omdat het te duur was voor wat ik daar had.
Hier heb ik ook een tijd gestaan, alleen ging angel alleen maar achteruit kwa gezondheid. Ik wou het niet geloven dat ze er slecht uit zag, maar toen kwam er een dag dat ik toch zoiets had van nee dit is niet goed! En dus verhuisde ik naar de stal waar ze nu al een paar jaar staat.

Lekker buiten rijden met haar belgische vriendin Mariska en mijn vriendin Iris.

Ook ben ik lekker met haar naar het strand geweest. Samen met ToSoon & Anneloes.

We zijn ook lekker op vakantie geweest in Drenthe!

Ik zal altijd van je blijven houden, wat er ook gebeurt!

Roomsoesjes is ze dol op

We zijn er een tijdje uitgeweest. Angel heeft hiervoor ook al te koop gestaan, maar de koop ging niet door want ze vonden haar niet goed want ze steigerde.. Wat mij erg sterk leek! Angel had nog nooit zoiets gedaan! En ben ik die dag erna gelijk gaan rijden! Niks aan de hand!! De dagen erna was het helaas zo, en ben ik dus een tijdje gestopt met rijden. Ik dacht het is misschien goed voor haar en voor mij! Wat dus wel zo was. In september 2010 zijn we verhuisd naar een stal waar ze een bak hadden! ik wou het weer gaan oppakken! En met succes! Angel was ondertussen ook gedekt door Geronimo ( tinker). Alles ging weer goed, maar ik bleef mezelf te groot vinden en haar dus te klein!
Onze eerste keer springen ( graag geen commentaar over mijn houding, ik weet wat mijn minpunten zijn

Onze eerste buitenrit na meer een jaar!

Na een lange tijd zonder zadel gestapt! Het vertrouwen kwam weer helemaal terug!

En natuurlijk nog even een foto met haar grote vriend Lucky die ze heeft ontmoet op het Hofje! Waar ze een half jaar heeft gestaan! Lucky & Angel waren eerst vijanden maar in de loop der tijd waren het dikke vriendjes! En stonden ze het liefst heel de dag samen in de bak!

De gedachte dat ze toch wegging bleef altijd hangen. Angel is echt een schat van een paardje, maar verdiend momenteel veel beter! Ik vind mezelf te groot en te zwaar, en ze is gewoon aan de kleine kant. Ik heb een geweldige tijd met haar gehad. Veel dingen meegemaakt samen met haar. Ze was mijn troost als ik het even moeilijk had. Ze was er altijd voor me en ze begreep me ook! Ze was echt mijn vriendin, mijn troost, mijn meisje, mijn leven! Morgen is de dag dat ze op proef gaat bij vriendin Maureen. Haar heb ik leren kennen via bokt! Haar paardje is afgelopen jaar overleden en ze zocht een paardje. En mijn wens was dat zij Angel zou kopen! En gelukkig is het gebeurt en kwam Maureen een keer op de zondag proef rijden. Het was een plaatje
vinden jullie niet?

Het voelt goed dat ze naar Maureen gaat! Ik heb de dingen gedaan die ik met Angel wou doen, en ik weet zeker dat Maureen ook de dingen kan gaan doen die zij wil! Angel is echt een top paard! Een paardje met een hart van goud. Hoe klein je ook ben hoe jong je ook ben of hoe groot.. Angel past zich aan!
Afgelopen week heb ik mijn laatste fotoshoot gedaan met Angel als afscheid!

Mijn lieve Angel, Ik ga je echt missen. En ik zal je nooit vergeten! No matter what! Je blijft altijd mijn meisje!