Vrijdag kwam Julliet langs om weer eens op luca een rondje te hobbelen

dus eens in de zoveel tijd komt ze langs om even op hem te rijden en ooh wat glundert ze helemaal als ze op hem rijd.
Luca is in April zadelmak gemaakt door mij zelf, hij is toen rustig aan beleerd, erna is hij een maand naar stephanie (tralala op bokt) geweest om even de basis er goed op te zetten, toen luca terug kwam heb ik thuis nog 2 keer gereden en toen is hij voor 8 weken het land in gegaan om aan te sterken en alles beetje op een rijtje te zetten sinds 2 weken ben ik luca weer rustig aan het oppakken en dat gaat gewoon weg SUPER!
Luca rijd ongeveer 2, 3 a 4 keer per week een 15 a 20 minuutjes laag en rond en zo af en toe pakken we klein sprongetje mee wat hij super leuk vind..
Vrijdag kwam julliet weer eens om even op hem rond te rijden en had tevens mijn camera mee om even wat plaatjes van te maken wat ze super leuk vind, ze was al gaan rijden en ik was eerst even gaan mesten en heb dus geen foto's van het warm rijden, later heeft ze hem even opgepakt voor de foto's..
Als het allemaal goed met de ruiter op school en ze red het om nog 1 uit te brengen op de wedstrijden gaat ze misschien luca tussen de pony's starten (zelf tussen de paarden) ruiter is M2 dressuur Z1 klaar.
Info luca:
Naam: Luca S
Ras: NRPS
Vader: Le Matsjo
Leeftijd: 3.5
Kleur: Palomino
Hoogte: 1.54
Geslacht: Hengst
Cap is de ruiter haar eigen keuze (ik rij zelf ook wel eens zonder) normaal wordt luca niet met sporen gereden omdat hij super aan het been is maar deze ze had ze nog om voor haar eigen pony maar we kregen ze niet af dus dan maar met

Hoe merrie in beeld

Enige gelukte galop foto (camera stuk)

Mijn mooie zadeltje

relaxt drafje

Ladies in de baan

showen voor de lady

pasje voorwaarts, achterhand meer eronder maar is nog jong

En nog een paar foto's van luca op de meeting een week geleden

Let op: dit is de 2de keer dat deze ruiter er op rijd, zij zit zelf niet bokt en zal het eventuele commentaar waarschijnlijk niet lezen.
Normaal wordt luca lang en laag gereden maar hadden hem nu even voor 5 a 10 min op gepakt
Ben benieuwd wat jullie van mn knappe man vinden