Dit zijn Chiwa en ik

Chiwa is sinds ik gok drie/vier maanden mijn verzorgpaard. Ze is 8 jaar met 10 jaar ervaring.

Zodoende dus even gaan kijken. Ik twijfelde heel erg na de eerste keer kijken. De eigenaresse had dringend iemand nodig want ze ging een week op vakantie. Toen heb ik voor een proefperiode ingestemd. In die week heb ik Chiwa goed leren kennen, op het begin vond ik het rijden nog een beetje eng, maar het is zo'n lieve, eerlijke merrie die me zoveel vertrouwen heeft gegeven, dat dat al snel weggevaagd was!
Tot nu toe gaat het nog steeds ontzettend goed, ik ben nu vol vertrouwen bij haar en we zijn met een nieuwe uitdaging begonnen (iets wat ik die drie jaar bij die andere haflinger niet heb durven dromen), buitenrijden! We hebben een mooi buitenrijdgebiedje op een kwartiertje over de weg stappen van stal. Een heel lief stalgenootje is samen met haar stoere westernpaard al twee keer met mij meegeweest en ik vond het echt helemaal leuk! Dus dat wordt vervolgd, binnenkort ga ik zelf een keer proberen te gaan en ik zal ook zeker met mijn stalgenoot blijven buitenrijden!
Ook heb ik les met haar genomen bij de instructrice hier op stal, inmiddels hebben we drie keer gelest en al een heleboel geleerd!
Kortom: ik ben heel blij dat Chiwa op mijn pad is gekomen en ben de eigenaresse ook erg dankbaar voor de mogelijkheid om haar te verzorgen, zij heeft mij het plezier in de paarden helemaal teruggegeven! Ik hoop op nog leuke jaren samen met haar.

Nou, dat was een lang verhaal, hier wat foto's! Ze zijn trouwens op verschillende dagen gemaakt.
Met de haren in de wind

Eigenwijze koppie mét trouwe ogen.

Dat schattige snoetje word je toch verliefd op.

Twee echte eigenwijze Chiwa-hoofden:

Een foto samen met het zoontje van mijn zus, Bas, en mijn vader!

En twee rijfoto'tjes.

Dank aan Sharon, Ismonde, Zissely en Rowan voor de foto's of het assisteren!

Ik hoop op leuke reacties!

Groetjes, Carlijn!