shinda en ik @ haflingerweekend ermelo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lisette1987

shinda en ik @ haflingerweekend ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-11 15:26

hai hai!
ook shinda en ik waren afgelopen weekend in ermelo aanwezig tijdens het haflingerweekend, in de dressuurring :mrgreen:
we deden mee aan de B zonder startkaart
de eerste proef ging netjes, middenstap en middendraf kunnen we beter, maar over het algemeen kan ik tevreden zijn. shin was de hele proef op mij aan het letten, en ik had door de hele proef shin netjes aan het lopen :D de 2e proef was ik zelf bekaf, en ik dacht shin ook, dus daar was ik minder aan het rijden, alleen, toen ik afstapte kon ik geen 1 druppeltje zweet vinden bij shin, en toen we thuis waren (we gingen meteen na het uitstappen naar huis om shin weg te brengen en wencke op te halen ) huppelde shin alweer door de wei, dus volgens mij was ze toch niet zo moe als ik dacht..
tijdens het losrijden was shin lekker ontdeugend, maar uiteindelijk ging het netjes
eerste proef had ik 185 punten met een 3e plaats (onze eerste beker gewonnen!! *\o/* ) en de 2e proef 189 punten :D

een galopje tijdens het losrijden:
Afbeelding
volte rijden
Afbeelding

http://i1085.photobucket.com/albums/j44 ... 3226_n.jpg
smile *-:) was een minuut voor de proef, normaal gesproken kan ik dan echt niet meer lachen, maar nu kon het wel :j ik mag alleen wel wat beter recht gaan zitten zie ik :\
Afbeelding

in de proef:
gebroken lijn
Afbeelding
drafje korte zijde
Afbeelding
einde 2e gebroken lijn
Afbeelding
afwenden om in stap van hand te veranderen, hier lijkt het alsof mijn beugels hartstikke ongelijk zijn, maar als het goed is was dat niet zo. ik heb het later op het zadel nagekeken, maar de beugels hangen gelijk, dus ik zit gewoon hartstikke scheef, is me nog niet eerder opgevallen dat ik zo scheef zit, arm paard! :oo
Afbeelding
langs jody heen
Afbeelding
galopje
Afbeelding
drafje, niet naar die knappe pownie kijken!!!!
Afbeelding
Afbeelding
en nog een mooie draf, jammer dat ik niet helemaal netjes zit
Afbeelding

monique, bedankt voor je support en voor de foto's, en jody thanks voor het lenen van shin:)

frietjes

Re: shinda en ik @ haflingerweekend ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 15:28

wat een mooie haf en goed gedaan!
Je moet er alleen wel op letten dat je voeten geen kapstokjes worden, dus dat je ze niet te ver naar buiten steekt.
verder nog veel succes met deze mooie pony (:

pip_nijn6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 15:51

Lisette, ziet er super netjes uit.. houdings problemen hebben we allemaal mee te kampen.

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 16:00

Echt schitterend Lisette, wat een plaatje is Shinda toch......

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 16:04

Volgens mij valt het wel mee met je scheef zitten, Lisette ;) Ik zou willen dat ik net zoals jij zat! Denk dat het op die ene foto misschien zo lijkt, omdat je je rechterbeen iets meer naar achteren hebt voor het geven van de hulpen.

De proef zag er supergoed uit! Gelukkig heb je 2 (onofficiële) winstpunten gereden, maar volgens mij hadden jullie wel meer verdiend. Jíj bedankt voor je support en foto's en taxi en logeeradres ;)

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-11 16:16

:D thanks!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 16:55

Op de tweede foto op lijkt het net of het rechterachterbeen een beetje bebloed is.. Zal wel niet zo zijn maar ik moest wel twee keer kijken.
Ik vind het een leuke combinatie!

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 17:59

leuke foto's! :D

graag gedaan hoor :)

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 19:22

Leuke foto's Liset. Shinda ziet er goed uit. :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 09:55

Volgens mij zit je vrij ongelijk met je beugels en ga je daarom zo ingeknikt zitten. :j

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 11:17

Sjonge kijk die Shinda lopen! Het ziet er echt goed uit. Je hebt een hele nette houding Lisette.
Beugels zullen wel gelijk zitten, maar het zadel lag scheef zo te zien. Misschien zo aangesingeld of met opstappen gebeurd.