We zijn begonnen met de jambette aan te leren, eerst snapte ze niet zo goed wat de bedoeling was, maar na een keer helpen was het duidelijk

Dan moet ze een voorbeen optillen, en niet zoals met voetje geven, maar echt naar voren, zoals een Spaanse pas. Ze legde gelijk ook de link met het andere voorbeen, slim paard
Volgens mij vindt ze de jambette erg leuk, ze doet hem steeds 
Toen leerde ze kusje geven, wat ze heel snel snapte, echt wel heel knap
En ze gaf al een kusje op mijn wang 
Toen een beginnetje gemaakt met "chase the tiger" moest ze een plastic zakje met haar neus aanraken. Zakje was helemaal niet eng, (te danken aan kai-training, wat zoiets is als schriktraining, maar omdat honden en Vegs een soort Kai! geluid maken als ze schrikken heet het tegenwoordig bij ons Kai-training). Dat snapte ze ook best snel, ik had al wat targettraining gedaan met haar, dat ze mijn hand moet aanraken met haar neus, en die hand kan overal zijn, dus hand op zakje, hand aanraken (knap! snoepje erin) zakje aanraken (knap!) toen snapte ze dat ze het zakje moest aanraken. Commando touch aan gegeven.
Oh, en flemen hebben we ook gedaan, dat snapte ze ook snel
Ik vind haar knap. 4 kunstjes leren bij je eerste vrijheidsdressuurles, en de jambette doet ze ook al als je het voobeen aantikt met een zweep
Maar die is haar favoriet, geloof ik
)