Alicia en Seren eerste keer ITP

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Inge

Alicia en Seren eerste keer ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 17:18

Aan de hand van dit topic : http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=1494786 werd het wel eens tijd voor een ITP topicje.

Seren(Crugybar Seren Aur) is een welsh mountain pony van 21 jaar jong :D en een ideale pony voor mijn dochtertje om lekker samen te leren en spelen.
Seren is enorm opgeknapt sinds ze hier staat, bijna volledig in zomervachtje nog gekomen, goedgekeurd door de ostheopaat en tandarts, ze heeft zelfs al haar tanden nog.
Dus nu konden we rustig aan beginnen met rijden, ze rijden nog maar 5 a 10 minuutjes per keer, Seren moet echt eerst nog conditie opbouwen en ze is nu zo mutsig als wat omdat ze hengstig is :+
Alicia rijdt verder ook op de manege nog

Opa was vandaag langsgekomen om foto's te maken en hij heeft al een kleine selectie gemaakt.

Afbeelding

Drafje in de wei (natuurlijk wel de longeerlijn weggeshopt :D ):
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En als afsluiter Alicia met mijn paard Top Victory:
Afbeelding

capopjekop

Re: Alicia en Seren eerste keer ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 17:46

Wat een leuk stel, daar ga jij nog veel plezier aan beleven denk ik. En je dochter ook aan de pony :D Ik vind het een geweldig diertje, ze heeft een beetje dezelfde blik als mijn palominotje. Wie weet ziet die er ook zo uit over 8 jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 18:06

Wat een leuke foto's Inge! Je hebt echt een leuke pony aangekocht en ik denk zomaar dat Alicia er nog veel plezier mee gaat hebben! :)

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 18:45

Ziet er uit als een hele verstandige en leuke aankoop. Hier kan ze lekker mee spelen en vertrouwen op doen,lijkt me een fijne pony.

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 08:42

Thnx allemaal :D
Ben ook echt supertrots op mijn 2 meiden, ze doen het beide super :)

@capopjekop, net even in je profiel gespiekt, en wauw mooie dame heb je, echt serentje in het groot :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 08:48

Wat een super leuke combinatie zeg! Letterlijk en figuurlijk een gouden pony :)
Een tipje, ik heb het idee dat haar cap niet goed past, hij zakt soms scheef en zit best hoog op haar hoofd. Mij is altijd verteld dat je cap 2 vingerbreedtes boven je wenkbrouwen moet zitten :)

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 08:53

Haar cap is een verstelbare, hij zakt inderdaad echt vaak scheef, we hebben gelukkig wel een andere in bestelling staan, nadeeltje is dat ze eigenlijk een tussenmaat heeft nu :+
Wel thnx voor de tip, vandaag of morgen eens kijken of hij nog iets te verstellen valt.
Ik vind ze in ieder geval niks die verstelbare...blijft echt zo'n bloempot.

En verder ook thnx natuurlijk :D