Het leed dat boskabouters heet... (of liggende boomstammen)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JamieShanin

Het leed dat boskabouters heet... (of liggende boomstammen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 10:44

Ik had zelf cap op, laarzen aan, kortere beugels, paard peesjes om gedaan.

Jaja... ze zijn dood eng die bos kabouters ze vreten je op! }>
voor al de haaien tanden...

Ben je op weg naar het bos met een stal genootje, kom je haaien tanden tegen maar dan aan beide kanten een rij ;(
Tja dan moet je er tussen door maar welke slaan als eerste toe XD paard lief eerste helemaal de linker kant op 'whaaa help'
en dan... 'Oh chips de andere kant is er ook nog steeds' :+ Jaja welke eten je als eerste op...

Maar goed dat was gewoon erg grappig om mee te maken maar dan ja dan kom je in het bos met bomen...

Gisteren gingen ik met Bono & Stal genoot met Paard dus naar buiten, helemaal naar egmond rijden....
ziet meneer een liggende boomstam op de heen weg helemaal in paniek ik afgestapt er langs gereden en weer opgestapt... :+ opstakel 1...

En toen jaja kwamen we op een weg uit met een bloembollenkraam met een flag. 'Chips het beweegt ahhhhhhh' bono crost in volle galop weg.... ik met mijn linker been op eens aan de rechter kant omdat hij zo'n rare sprong maakte ... maar goed ik terug gesprongen blijven zitten paard gestopt en gekalmeerd... mensen staan kijken ik stap rustig af laat bono de flag bekijken vreet hij hem op... zucht _/-\o_ stap weer op... opstakel 2 Meneer is ook zo'n held...

tja toen kwamen paaltjes. 'Chips ik moet kiezen welke me als eerste opvreet XD' maar goed daar ging hij rustig door heen... opstakel 3

tja toen kwam hij een trampoline tegen whaaaa bono weer weg ik hem stoppen toen was hij opeens niet eng meer, toen ik hem er rustig naar toe stuurde.... zucht... XD opstakel 4

op de terug weg weer bij de boomstam.. ik dacht lekker draven rustig drafje, ik zie de boomstammen en denk ohh een rustig galopje kan ook wel dan let hij er niet zo op... verkeerd !
iehhhh noodstop jump BAF Ik er naast whahaXD ik lachen joh XD Paard lief bleef wel rustig staan.
maar ja Bono even toe gesproken zo'n 100x langs gelopen weer opgestapt en er weer langs gereden ... grootste opstakel 5!!\

toen dacht ik dan moet je nu nog ff een normaal galopje doen omdat hij zo gek deed ik wilde het graag goed afsluiten... normaal :n cros bok... BONO! ik meneer gezegt dat hij stout was en toen begreep hij het XD (Geen zorgen stem verheffing)

dus toen nog een stukje gedaan en toen was meneer heel braaf!

Het was echt een heerlijke buiten rit, op de val na maar ja ik viel zacht in de brandnetels :+

Toen we thuis kwamen lekker afgespoten en op het weiland gezet. Volgende keer beter ;)

Carmy81

Re: Het leed dat boskabouters heet... (of liggende boomstammen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 16:34

Whahahahahaa ik moet gewoon lachen om je leuke komische verhaaltje...
Ik zie het al voor me !! Gelukkig heb je je niet zeer gedaan.
En inderdaad, volgende keer beter.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 16:35

Haha, ach tja...

Nu hebben de mensen bij ons op stal wel lekker taart :+

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 16:46

Bono toch! :+ Gelukkig heb je je geen pijn gedaan, (hoe is het afgelopen met de brandnetels?) en ja, volgende keer beter!

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-11 16:48

ach ik had de rest van de avond een knal rode rechter arm, maar dat maakt niet uit :P
voor mij was het belangrijker dat het met Bono goed ging...arm beesje was hele maal van de relXD