kwart voor 5 ging de wekker al. En dat na een waardeloze nacht want ik heb echt weer eens beroerd geslapen.
Tien over half 6 naar stal. Znoes (zo noemen we Zjie's the One op stal!) gevoerd. Trailer aan gekoppelt. En Znoes gevlochten.
Om 7:12 zijn we vertrokken naar Ermelo. Waren er dus mooi op tijd.
Het liep vreselijk in. En we waren dus eigenlijk een tikkeltje laat in de ring.
1.

2.

3.

4.

De dames hebben vreselijk hun best gedaan. Znoes liet zich goed zien. Moet wel zeggen dat ik haar wel beter heb zien lopen. Maar ook (zoals vorig jaar op de nationale) veel slechter.
Daarna het plaatsen waarbij ze er al snel uit waren en Znoes laatste geplaatst stond van de 4. En toen had ik al zo iets van helaas. Volgend jaar weer een kans.
5.

Eerste geplaatst werd keur. Oke logisch. Tweede ook keur. Oke misschien Nee zal niet. Derde ook keur. Zou het dan toch? Nee Znoes zal wel de enige zijn die niet haar predikaat krijgt.
De jury begon met als vierde geplaatst de jong Romantico II merrie. Dan gaan er al alarmbellen rinkelen. Ze zal wel niet want ze vinden haar nog te jong.
MAAR ........ gezien haar sport prestaties, haar nafok (Bizar) en haar predikaten (dat zal de PROK wel zijn) wordt ook deze merrie KEUR!!!
6.

JOEPIE!!!
Aansluitend hebben we in verband met de SGW wedstrijd morgen nog even getraint op de crossbaan in Ermelo.
Nee geen hindernissen gesprongen. Maar gewoon even lekker lang uit gegalopeerd. En een beetje in het water gespeelt.
7.

8.

9.

10.

En toen we weer terug op stal waren hebben we haar nog maar even lekker op het land gezet.
11.

Waar ze nog even een onderonsje had met Femke (1 van haar bijrijdsters)
12.

13.

Ik (en ook mijn bijrijdsters) ben vreselijk trots op mijn knappe merrie. Onwijs trots dat ze dit jaar wel KEUR is geworden.