Eerst Hrannar maar eens uit de wei halen! Even poetsen + hoefjes verzorgen en hij was klaar voor de fotoshoot... ik heb heel veel foto's van hem gemaakt, maar ik heb de 2 leukste uitgekozen:

En zijn kontje

En daarna was Fraeva aan de beurt!

met zadel op

Ik ben toen ff naar het bos geweest en het was echt gezellig met Frae! Toen we terug reden, kwamen we langs de paarden van een vriendin van mij... en die waren dus een hele show aan het geven: galoperen, snuivend stilstaan bij de draad en weer bokkend weg galoperen... Fraeva werd helemaal opgewonden en liep er ook snuivend langs met d'r staart zo hoog als het maar kon

ze heeft wel een duidelijke knik in haar hoofdje

Maarjah, toen ik haar had afgezadeld en weer naar de wei toe liep, trof ik dit aan:

Koos heeft serieus een uur staan wachten tot dat wij weer terug kwamen

Ik zette Fraeva snel in de wei en voor ik het wist lag mevrouw al weer op de grond te snurken

En weer opstaan, want het gras wacht op haar

Ik ben daarna nog even terug gelopen naar de schuur om wat spulletjes terug te brengen en toen ik terug kwam, trof ik dit gevalletje wéér zo aan:

hij stond echt op mij te wachten

Na al dat gescheur had hij er wel genoeg van en zette deze brutale blik tegen mij op

Nog even tanken

En dan... wie het eerst aan de andere kant van de wei is... *hij was dus op weg naar zijn vrienden in een noodvaart*

En toen leefden ze weer lang en gelukkig

Wat vinden jullie ervan?

Groetjes Jessie