- Hoi.

- De laatste maanden is er een hoop gebeurd in mijn leven.

Ik heb Bliksem moeten verkopen omdat ik verder wou in de springsport, ik geen drie
paarden kon onderhouden en Bliksem helaas te klein voor me geworden was. Het was
een moeilijke beslissing, niet alleen omdat ik blij was Bliksem eindelijk weer aan mijn
zijde te hebben, maar ook omdat ik zat met Macho. Mijn andere pony. Macho is zeer onderdanig
en altijd de pispaal. Heeft moeite vrienden te maken, maar was toch de beste maatjes met Bliksem.
Toch moest ik een beslissing maken en heb ik Bliksem verkocht aan een goede bekende van me,
Huub Duivenvoorde van Stal de Ripse Ruiters. Hier loopt hij lesjes, en krijgt hij genoeg aandacht,
weidegang en voer. Ook zie ik hem dan regelmatig omdat de manege vlakbij mijn stal / huis zit.
Nu ik alleen Macho had, ben ik opzoek gegaan naar een paard om verder de sport mee in te kunnen.
Ik ben toen gestuit op een leuke 8jarige kwpn merrie met goed papier en springbloed. Waimora. Omdat dit precies
was wat ik zocht, ben ik niet meer verder gaan zoeken, en heb ik de koop hiervan doorgezet, in de hoop
dat Macho en zij vrienden zouden worden. Dit was helaas niet het geval en Macho bleef nu alleen achter in de groep.
Waimora had gelijk een groepje gespannen en met ze alle hadden ze het zo een beetje gemunt op Macho.
Het is zelfs zo erg geweest dat Macho van ellende de bak ingerend is die in de wei ligt, net zolang er iemand hem
eruit kwam halen. Hij begon minder te eten en werd ongelukkig. Omdat dit iets is wat geen enkele eigenaar zijn
paard wenst, heb ik eens goed nagedacht en een moeilijke beslissing gemaakt. Er moest een vriendje komen.
- Na wat rondzoeken heb ik, denk ik, de juiste pony gekozen. Vandaag heb ik dan eindelijk opgehaald.
Hunter v.d. Beekseweg
Geboren op 17 Juli 2010
Als hengst geboren.
Pintaloosa, ingeschreven bij het NMPRS.
Vader: Desteny van Alana
Moeder: Boelega v.d. Mariaweide
1]

3]

4]

KLIIIK
5]

6]

7]

Kliiik.
8]

9]

10]

11]

12]

13]

14]

15]

De bedoeling is hem eerst wat makkelijker in de hand te maken, hem vervolgens van alles
te leren en hem uiteindelijk in tweespan naast Macho te hebben.

Manon