Gisteren nog wat springtraining gedaan, naar aanleiding van reacties uit het vorige topic eens gewerkt met een hele rij (verhoogde) drafbalkjes en daarna door naar in-uitjes. Op het einde nog wat 'gewoon' gesprongen en eens een oxertje/pyramide geprobeerd.
Zie hier het resultaat:
1. Drafbalkjes
Ging in het begin niet slecht, eerste keer moest hij wat zoeken (help, waar moet je met je benen naartoe?!

2.
Om te voorkomen dat hij nog meer ging afbreken er maar van gemaakt wat hij liever doet, galopbalkjes .. Op 3 meter afstand, dus een in-uitje. Je maakt de hindernis, loopt naar je camera om hem aan te zetten en voor hij aan staat ...
Het beste moment vond ik nog dat hij ging laten zien dat die galopbalkjes best wel in draf kunnen

3. In-uitjes
4. Oxertje
Om te eindigen even een gewoon sprongetje gemaakt en daarna nog een oxertje met 3 balken...
5. Uit eerste hand
Om te laten zien dat ik echt weinig moet doen heb ik op het einde de camera eens zelf in de hand genomen

En nog wat tussendoor-momentjes ..
6. [***] die al vertrekt voor de camera aan staat

7. [***] die een poging wil doen de boel af te breken.
Ik laat hem op zo'n momenten liever niet teveel proberen, want dan krijg je iets in deze aard:
Dus dat heb ik liever niet te vaak

Bedankt voor het kijken allemaal!
Hopelijk vonden jullie de filmpjes beetje leuk

Volgende keer ga ik eens proberen om een in-uitje met 3 sprongen .. zo'n witte, de blauwe in het midden en dan nog eens zo'n witte .. Zou dit haalbaar zijn? Volgens mij wel hé? (uiteraard opbouwend