Sins kort ben ik bezig met mijn nieuwe Quarab, ze staat nog bij kennissen en is nog zeer groen. Ze hebben haar 2x onder zadel gehad toen ze 4 was en nu is ze 5 en heb ik haar op gepakt het gaat als erg goed. De fotos die ik heb lijken erg gespannen omdat ik het zelf ook erg spannend. Inmiddels ben ik met haar zo ver dat ik alleen kan opstappen en zelfs al een buitenritje met haar heb gemaakt. Het is de bedoeling dat ze naar huis komt als ik me helemaal alleen met haar kan redden. Wat haar bijzonder maakt is dat ik haar moedere altijd gereden heb en dat ik haar geboren heb zien worden dus ook op heb zien groeien. Ze is voor mij erg speciaal in hoop nog leuke dingen met haar te kunnen doen in de toekomst.
Nu genoeg gekletst. De fotos zijn dus van de eerste keer dat ik erop zit nieuwe fotos moeten nog gemaakt worden maar zullen spoedig gemaakt worden.
Dit is mijn mooie meisje Scenic Asal

Met haar nieuwe bling hoofdstel

Eerst even wandelen en moed verzamelen

Daar zit je dan

Wat is ze braaaaaaf

Daar gaan we dan

Lekker stappen

Zooo en klaar zijn we weer, ze heeft tot nu toe nog geen stap verkeerd gezet echt een toppertje

Ik hoop gauw nieuwe fotos te kunne updaten hoe het nu gaat en over een tijdje, ik hoop dat jullie het een leuk topic vinden