Afgelopen zondag heb ik wedstrijd gehad met Floor in Zevenaar. We deden mee aan oefenspringen (80cm), 2 dressuurproeven en de parade. Ik had mn zusje (11 jaar) mijn spiegelreflex gegeven en haar succes gewenst, maar er zijn best een paar leuke foto's uitgekomen!
Springen ging waardeloos, bij de 3e hindernis zijn we uitgebelt, maar dat zijn we gewend

Hier een serie van hoe de weigering ging..

Toen gingen we maar dressuren. Na kort los gereden te hebben was het zo ver..
1e proef:

Deze proef had ik 187 punten en kreeg ik als commentaar dat het een nette proef was en Floor een fijne stille aanleuning had, maar wel soms voor duikboot speelde

2e proef:

Middendraf, had ik een 4 voor..

Hier had ik 176 en was het commentaar dat ze dr buik te dik had en hierdoor weinig lengtebuiging aan kon nemen, klopt helemaal maar voor haar doende is ze momenteel echt slank.. En ik mocht gedurfder rijden, maar daar moet ik maar eens met mn instructrice aan werken

En daarna mocht ze nog even lekker racen van mij

En toen 2 uur later was er nog een parade.. de haflingers en het ponyconcours samen.
Ik reed naast haflinger hengst Willem van Steenbergen en die vond Floor érrug interessant. Floor moest alleen niks van hem hebben dus het was een aardig wilde parade

Hier was Floor ff rustig en staat Willem er lekker wild op

Al bij al best wel een geslaagde dag, 1 wp en een 1e prijs en een ervaring rijker om met mijn merrie naast een hengst te rijden

Commentaar is welkom, voor zoverre het mag bij ITP