sommigen van jullie zullen hem vast wel kennen,nobbi een duitse haflinger (dek) hengst die voorheen bij Renate, RvdB op bokt stond.
Voordat Nobbi bij RvdB kwam heb ik nobbi verzorgd en gereden,en stapel gek dat ik op hem was! Helaas nadat ik hem een paar maand had gereden besloot de eigenaar van toen om hem te verkopen,zonder het mij te vertellen via via kreeg ik dat te horen. Ik heb toen alles geprobeerd om hem te kopen alleen helaas konden we niet optijd een plek voor hem vinden,toen is hij naar RvdB gegaan waar hij het erg goed heeft gehad. Dit was zo'n 3 jaar geleden,en nobbi speelde zo afentoe nog steeds door mn hoofd en de foto's van hem die hingen nog steeds op mn slaapkamer

Nou nu genoeg getypt hier de foto's!
Meteen de vrouwtjes verderop maar even checken

Toen ontdekte hij dat er ook nog gras was

De volgende dag meteen weer heen geweest,na nog even wat heen en weer gerend te hebben vrijdag was ie de 'savond harstikke rustig. Zo ook zaterdag,de paarden verderop waren minder interessant dan al dat gras

Later kwam hij toch maar even kijken wat ik daar nou weer deed..

Tot hij dat enge halster zag en de benen nam

Nog even bij de buren loeren..

Daarna heb ik hem even lekker gepoetst en even in de bak losgelaten en vond hij het nodig om weer even te gaan rollen nadat ik hem net gepoetst had

De bak goed inspecteren.

Sprintje!

Er waren natuurlijk ook erg veel interessante geurtjes in de bak xD

Als laatste nog even een filmpje van z'n bak inspectie:
http://imageshack.us/clip/my-videos/692/xh9.mp4/
Foto's heb ik geupload via hyves dus het is niet van opperbeste kwaliteit