Sommige van jullie zouden kansas kunnen kennen van het IM topic van half maart,
[IM] Het laten gaan van Kansas *update* nog even niet
kansas was al een tijd heel erg kreupel en zou ingeslapen moeten worden. Op de dag des oordeels was hij echter voor het eerst in maanden rad en de dierenarts gaf mij het meest geweldige nieuws ooit: hij mocht mee naar huis en ik mocht hem zelfs weer op gaan bouwen.
Dat opbouwen ging zo goed dat ik besloot om weer wedstrijdjes met hem te gaan rijden. Ik was toen nog B+6.. na 2 wedstrijden thuis had ik mijn punten voor het L1. Mijn andere paardje breng ik ook uit en ik besloot om hem maar mee te nemen als ik met haar weg ging.
Zondag 17 juli had ik mijn L1 debuut in Houten, en meteen mijn eerste 2 winst punten te pakken.
Afgelopen week ben ik met allebei mijn paarden naar het 5 daagse concours in nieuwe wetering geweest, losrijden doe ik met kansas bijna niet meer. ik stap 10 minuten van te voren op en voel hoe hij is maar ik ga er niet meer te veel aan rommelen.
Nieuwe wetering was echt een super goede week voor mij met beide paarden maar met kansas is het toch super speciaal.. uit eindelijk had ik zaterdag mijn punten voor het L2 gehaald.. ik was toen L1+11.
Gisteren heb ik dus mijn L2 debuut gehad, wat ik erg spannend vond want ik had nog nooit een L2 proef gereden.. dat zie je geloof ik wel op de foto's, ik had gehoord dat ik een hele strenge jury had en dus was ik heel zenuwachtig en ik ging er van uit dat ik geen winst zou rijden.. de prijs uitreiking was bezig terwijl ik op mijn merrie in het L1 starten en mijn vriendinnen zaten met 2 rode rozetten en grote bekers voor het raam...(2x 192) afijn je snapt dat ik jankend van blijdschap de proef met mijn merrie door ben gereden! mijn eerste twee winst in het L2 zijn dus binnen! (heel grappig ik had 1 x een 10 voor verzorging en een 9)
Kansas is een 19 jarige ruin van doruto X nabuur, is 1.62 hoog en ik heb hem nu ruim 1 jaar.
Zolang kansas nog lekker mee gaat en het leuk vind zal ik hem blijven uitbrengen, word het te zwaar voor hem mag hij opnieuw in de B beginnen met een meisje van 14. Dit omdat ik na deze week heb gezien hoe zeer hij er van genoot.
Eindstand na 5 dagen concours met 2 paarden:
11 bekers
18 rozetten
23 winstpunten!
Sorry voor mijn vele gepraat! Hier wat foto's eerst die van Houten.
Misschien maak ik ook nog wel een topic voor mijn merrie want die ging ook als een speer!

1. houten

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. nieuwe wetering L1

10.

11.

12.

13.

14. L2 debuut! super gespannen..

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 7529_n.jpg
zo blij en trots dat ik nog zo van mijn ventje mag genieten!
bedankt voor het kijken
?
super zeg en zeker na wat er allemaal is gebeurd!! Ik hoop dat jullie nog ver gaan komen