Dressuurwesdtrijd speciaal voor Haflingers, Tinkers, Friezen, Frorden, of andere koudbloeden of koudbloedkruisingen. De dressuurring wordt onderling verreden zonder startkaart of puntentelling voor KNHS. Voor alle info zie het vraagprogramma op www.startlijsten.nl onder plaats Stramproy. Zeer leuk concour georganiseerd tijdens de Royer Ruiterdagen. Er is vanalles te doen en beleven.
Er is ook een mogelijkheid om met startkaart te rijden. Zie voor verdere uitleg het vraagprogramma.
Wat leuk, wat goed! Rij jij bij Harrie op Pia? Ik ken haar van vroeger bij de carrouccelgroep, leuk paardje! Veel succes met de voorbereidingen/oefenen en dan natuurlijk de wedstrijd zelf! Groetjes Esther
heleennboerr
Geplaatst: 20-07-11 20:31
jammer had graag mee gedaan maar 2.30 uur rijden is wel te ver.
PiAnouk
Geplaatst: 20-07-11 20:32
Ja inderdaad, bij Harrie ja! En een andere verzorgster rijdt met Sharlotte. Bedankt! Nog 3 weken, ik ben benieuwd...
Weet iemand of deze wedstrijd dit jaar weer wordt georganiseerd? Zou graag deel willen nemen aan een wedstrijd. Wil het een keer proberen met mijn paard voor dat ik echt een startkaart aan vraag.
esther_m
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 18:49
Ja, deze wedstrijd wordt dit jaar weer georganiseerd Alle gegevens kun je vinden op http://www.startlijsten.nl Leuk dat je mee wilt rijden!