Keuring Limburg met wedstrijdelement Op 23 juli 2011 zal de fjordenkeuring van Limburg in samenwerking met Fjorden Vereniging Limburg en Fjovrili gehouden worden in Helden-Panningen op Manege de Vosberg. De locatie is uitermate geschikt, daar zij over alle middelen beschikt, o.a. een ruim buitenterrein, binnenlocatie en kantine. De keuring zal gratis toegankelijk zijn voor alle bezoekers.
Er zal tijdens deze fjordenkeuring een veelzijdig programma aangeboden worden. Er wordt tevens een (koudbloeden)wedstrijd gehouden (KNHS en recreatief) voor ruiters, en een menwedstrijd (KNHS en recreatief). Op het eind van de dag zal het dagkampioenschap over het wedstrijdelement uitgereikt worden.
Verder zullen er nog randactiviteiten georganiseerd worden, zoals behendigheid, springen, demonstraties, informatieve en recreatieve activiteiten.
Adres locatie:Manege De Cavaliers Ninnesweg 176 5981PD Panningen
ik rij mee met mijn ijslander saela. officieel klasse B, 2 proeven. ben makkelijk te herkennen, paardlief haar manen zijn aan beide kanten gevlochten in matten.
ben benieuwd hoe het gaat. dit wordt weer onze eerste wedstrijd sinds eind april, wegens een blessure. heb er erg veel zin in!
Leuk dat je meedoet! Een ijslander zal zeker wel opvallen, volgens mij doen er vooral fjorden en haflingers mee. En een paar friezen en tinkers geloof ik. Ik doe zelf niet mee, maar je zult mij vast wel rond zien lopen of zien zitten bij het secretariaat. Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in!
Ik doe ook mee met mijn Mérens in de B officieel tussen de pony's
dippie25
Geplaatst: 23-07-11 19:57
ben weer terug van de wedstrijd. vond het een gezellige en leuke wedstrijd. was mijn eerst wedstrijd sinds vier maanden en had 178 en 173 punten. ben heel tevreden over mijn kleine ijslander . volgend jaar ben ik weer van de partij