Tijdje terug is Suzanne Willenborg (Suzanne1408 hier op bokt, http://www.suzannewillenborg.nl) foto's wezen maken bij mij en Tjeltin.
Ik has les, en deze dag ging het niet heel erg goed.
Tjetlin en ik werken vooral nog heel erg aan de basis, heb haar nu een half jaar en het is niet een heel makkelijk paard.
Heeft een tijdje geduurt tot we elkaar helemaal leerde kennen en ik een beetje haar knopjes wist.
Nu gaat het veel beter en pak ik haar wat meer op.
Hier ging het vooral ook om ontspanning en lekker los, dat lukte wel aardig die dag. Maar ze loopt hier aardig uit elkaar.
Maar toch, ben ik ontzettend trots op haar hoe ze het doet. Als je ziet hoe het eerst was en hoe gespannen heb ik nu al veel
met haar bereikt en daar ben ik hartstikke blij mee, maar we zijn er nog lang niet!
Mijn houding is ook echt bagger, als ik zo rij heb ik het bijna niet door maar nu ik de foto's zo zie moet het echt anders..
-Benen lang en hakken uitdrukken
-Handen boven de schoft en dragen, niet laten rusten op het zadel
-Recht voor me uit kijken
-Rug recht.
Aardig wat verbeter punten en er moet nog veel gebeuren maar ik ben blij voor nu hoe het gaat!
Er zijn alleen maar draf foto's, na het inrijden gingen we naar de binnenbak en daar was het toch aardig donker dat de foto's daar niet meer gelukt waren. Ook allemaal op dezelfde hand, op een foto na. Uiteraard ook genoeg op de andere hand gereden.
Ook nog 2 springfoto's van afgelopen weekend die Marlies (bellatrix) heeft gemaakt en waar ik ook onwijs trots op ben.
Bedankt Suzanne en Marlies!
Hier de foto's:

Hier is mijn houding echt slecht..

Nog eentje uit de binnenbak:

En de 2 springfoto's:

Toppertje!

Hoop op een beetje opbouwend commentaar!

.