Vond het wel weer eens tijd voor een topic. (ik heb zooo weinig topics
) Maar goed een springtopic is wel weer even geleden
. Daarom zal Val eerst even voorstellen. Val is een 9 jarige ruin van Haarlem (v. Voltaire). Hij is 1.68 groot en vind springen erg leuk
. Ik start hem nu in het L1 dressuur en aan het springen wordt hard gewerkt. Dus alle tips zijn welkom!! Zelf vind ik het al erg verbeterd met hoe het eerst ging (in volle galop erop af en dan 2m over de sprong heen vliegen
) Nu leert hij eindelijk wat beheerster springen en ga ik steeds beter meezitten, ipv mee vliegen. Wat wel een slechte gewoonte van mij is, is dat ik soms op mijn tenen gaan staan boven de sprong
, maakt niet uit hoe kort ik me beugels doe.Maar goed jullie willen natuurlijk foto's en film, dus daar komt het hoor

Zo begon ons springen

Maar het gaat al steeds beter. Hier het filmpje van 20 juni.
En als je geen zin hebt om de video te kijken hier wat beelden uit het filmpje geknipt

En gister had ik naar de springles mijn super fotograaf Sanne mee (sanne_shelly)!
Het was natuurlijk erg warm, dus we hadden rustig aan gedaan, maar toch nog wat leuke plaatjes.

Even inspringen.

En hier gingen we achtjes draaien en dan telkens schuin over de sprong heen waarbij dan van galop gewisseld moest worden

En de laatste

Dat was het weer voor vandaag
. Vrijdag hebben we onderlinge springwedstrijd, dus even kijken hoe die dat aanpakt
. Laat je een reactie achter?
en ik lag er bijna af
. Maar uiteindelijk toch gedaan en netjes het parcours afgemaakt