Vandaag had ik even een filmpje gemaakt van de 3 paarden die ik heb gereden.
Glenn V. Ulster is een 24 jarige ruin en heeft internationaal gesprongen. Glenn was mijn leerpaard, ik ben begonnen met rijden op hem toen ik 11 was. Toen ik 12 werd wou ik metéén op concour en dat ging echt supergoed. Glenn heeft mij naar het L geholpen, maar toen ik net 14 was en glenn 22 merkten we dat hij echt te oud werd zijn we meteen gestopt met wedstrijden rijden, want hij had mij zo goed geholpen dat ik hem nu echt niet kapot wou rijden. Glenn is nu lekker met pensioen en staat nog steeds bij ons!

1 van onze laatste wedstrijden.

Oh dear V. Jonggor's Ajonc is een 14 jarige merrie en heeft Z gesprongen. Ook van dit paard heb ik erg veel geleerd. In tegenstelling tot Glenn die echt superlui is, was dit paard heel pittig en scherp. Wat opzich heel fijn was, maar in het parcour liep ze soms gewoon over haar eigen tempo, gelukkig is dit later allemaal goed gekomen. Het ging in het L zo goed dat we eigenlijks M wouden gaan starten, alleen helaas kreeg ze weer last van een oude blessure wat maar niet over ging, dus nu is ze een fokmerrie. (:

Zazou V. Lord Sinclair is een 7 jarige ruin. Helaas heb ik dit paard maar heel kort gehad, want het paard was echt nog vééls te groen, en ik kon me er totaal niet mee redden. Heel erg jammer, want het paard had echt een super manier van springen. Ik heb 1 keer B met hem gestart, en hij heeft nog 2 keer bb gestart met een ander meisje, maar hij was echt doodsbang in het parcour helaas..

Filmpje van Glenn:
Ohdear:
Zazou:
Bedankt voor het kijken , en tips en reacties zijn ook altijd welkom