Mijn vorige rijtopic is alweer een tijdje geleden, dus tijd voor een nieuwe!!

Voor degenen die ons nog niet kennen:
C'est bon
Merrie
4 jaar
Dayano x Alasca
L1 met winstpunten
Dit is ons vorige topic: [RIJ-ITP] C'est bon @ Concours Neerbosch, L1
We hebben een paar weken geleden een weekje stil gelegen... Klein ongelukje op de trailer, met gevolg schaafwonden op de achterbenen die ook behoorlijk dik werden.
Dit is nu zo'n 3 weken geleden. Vorige week heb ik zelf niet veel gedaan i.v.m. een lichte hersenschudding...
Maar... we zijn weer lekker aan het rijden! Ook wel af en toe lekker om een weekje rustig aan te doen.Er zijn nog heel wat dingen te verbereren. Momenteel probeer ik haar wat meer op lengte te krijgen, ze kruipt van zichzelf snel achter de teugel en gaat dan ook te diep lopen. Dit lukt al vrij aardig, alleen bij het wijken is het nog niet zoals het moet zijn. Ook probeer ik wat meer tempo wisselingen mee te pakken om haar langzaam wat meer aan elkaar en op het achterbeen te krijgen. Dit vind ze nog erg moeilijk, ze wordt nog snel te hectisch bij het voorwaarts rijden. Helaas komen de tempo wisselingen in draf in het filmpje niet helemaal uit de verf...
Daar ga ik dus weer aan werken!Op het eind van het filmpje staat nog wat wijken... Ook zie je dat ze gedurende het filmpje ook fijner gaat lopen.

Aankomende vrijdag en zondag hebben we weer wedstrijd, in Grave
Vrijdag doen we mee met een 4 jarigen rubriek, en zondag een proefje L1. Tips en commentaar zijn welkom! Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat! Altijd fijn om te weten hoe anderen er over denken.

Groetjes Anne
Nog twee foto's van na het rijden, ze had alleen niet zo'n zin om mooi te poseren...

Gelukkig