Afgelopen maandag heb ik mijn eerste outdoor wedstrijd met Vedor gehad, alles er op en er aan
Trein, muziek, vlaggen, auto(jury) en hindernissen. Hij was wonder baarlijk braaf. Eigelijk te braaf, tijdens de training hebben we meer impuls en danst hij meer
Ik had een foutje in de proef en was wat slordig in de proef maar toch 191 punten. Toch dik te vreden
Vedor:
-9 jaar oud
- Ruin
- Zwart in de winter/ bruin in de zomer
- SUPER fijn paard(je)
Ik rij Vedor nu 2,5 jaar, daar voor heeft hij ongeveer 1 jaar stil gestaan ivm blessures.
Vedor is echt een super fijn paard om te rijden, maar heeft ook wat moeilijk heden.
Hij kan echt heel sentibel zijn, soms heb ik het gevoel dat i adhd heeft en soms dat i autischtis is of misschien wel een combinatie van die twee . Hij is best eenkennig je moet hem echt voor je winnen en laten zien dat jij de leider wilt zijn.
Maar laat je duidelijk merken wat je van hem verwacht, dan streeft hij net zo goed als jij naar die verwachting.
Hij geniet er zelf gewoon van om sjiek te doen en te lopen, ik moet hem af en toe echt terug fluiten naar B niveau.
Ik train heb op l/m niveau en hij kan al wat z oefeningen, maar we werken het meeste aan het verfijnen van de basis.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat

Vorige topic:
V @ work --> [RIJ-ITP] WanneB black Beauty tijdens de training (obelisk)

zou wel willen