en wat dat precies in houdt geen idee. maar mijn vrouwtje heeft het er al een week moeilijk mee.
maar goed sinds 2 weken geniet ik zo erg van het vrouwelijk schoon dat ik soms wel eens te vrolijk wordt van dat alles en gekke dingen in mijn hoofd haal zo als heel hard roepen en die mooie meiden roepen dan nog terug ook.
nu vind vrouwtje met 3 jaar wel goed geweest zeer zeker omdat op een gegeven moment ik geen vriendjes meer zou hebben. en dus word ik morgen geholpen wat dat in houdt geen idee,
ik sta op dit moment alleen en kan dus niet lekker spelen terwijl ik dat wel zou willen mijn vriendje is van de week vertrokken en nu ben ik heel zielig volgens mijn vrouwtje want een paard alleen is niet gelukkig
maar morgen mag ik dus een ritje met de trailer gaan maken, wat natuurlijk voro zo een stoere man als ik een appeltje eitje is maar genoeg geklets hier wat mannelijke fotos
naam: hutch
vol uit hollywood cool chex
ras quarter
leeftijd 3 jaar.
die muts kreeg ik van bokker melissa en de fotos zijn genomen door bokker malenka

vrouwtje wat is dat..

o die is voor mij maar ik ben toch al jarig geweest..

dat ding op mijn hoofd echt niet dat is niet stoer

nee ik wil niet

nee eten daarin tegen is wel stoer en zo veel mogelijk

er kwam op het nieuws dat ik trouw iedere avond kijk dat vrouwen niet meer van die over verzorgde mannen houden laat ik nu net back to nature gaan..

hmm hmm

he wie roep daar..

o die meid van de overkant pff die mag ook wel een straat je om gaan is beneden mijn stand

nou dag mensen tot morgen dan vertel ik wat helpen nu eigenlijk wel niet was