We hebben veel tegenslagen gehad qua rijden, maar nu Bhas bijna 2 jaar onder het zadel is beginnen we echt een team te worden!
2 weken terug was Bhas helaas weer begonnen met steigeren/bokken/enz. De oorzaak hiervan was uiteindelijk zijn gebit, deze was door een tandarts niet goed gedaan waardoor hij flinke haken had.
Na behandeling van mijn eigen dierenarts heeft Bhas nergens meer last van en heeft hij weer zin in om te werken.
Afgelopen maandag hadden we wedstrijd op mariënweide in Aerdenhout. Bhas heb ik nu 5keer meegenomen op wedstrijd en zijn momenteel B +11. Begin juli zullen we onze L1 debuut hebben.
Voordat ik de filmpjes van afgelopen maandag laat zien, wil ik eerst onze (of eerder gezegd mijn) blooper laten zien van de wedstrijd daarvoor. Bhas schrok van de ruitenwisser van de juryauto, deze had ik totaal niet verwacht waardoor er dus dit gebeurde:
(het gebeurt rechtsachterin en let vooral op het commentaar van mijn filmster nadat ik er af lig
):Nu de wedstrijd van afgelopen maandag:
Bhas liep ontzettend fijn. Zelf moet ik er nog meer aan gaan rijden, met een aanleuning die constanter moet en Bhas moet meer gesloten zijn. Eerste proef loopt hij altijd fijner, doordat hij net niet genoeg uithoudingsvermogen heeft voor de tweede proef.
Mijn grootste probleem: nette voltes rijden waarvan beide helften even groot zijn
en recht over de a-c lijn rijden. (tot ergenis van mijn zusje
)Ik was 1x 3e (van de 20) en had 187 en 188.
Helaas is de kwaliteit van de filmpjes door het uploaden veel minder geworden:
Proef 5:
Proef 6:
Voor de geïntresseerde, dit is het topic van mijn zusje Zerina en Lavita op dezelfde wedstrijd:
[RIJ-ITP] Lavita (Z2)@ B dressuur met mijn zusje: 200 & 207 pnt [film]
:D (ik ben het zusje
)