Op 5 juni was het zo ver, de koudbloedenwedstrijd in heeswijk-dinther. De eerste wedstrijd voor mij en ook voor Bellie.
Bellie is een haflinger merrie die dit jaar 6 is geworden. We hadden ons opgegeven voor de vlaggerace en springen 60 cm.
De wedstrijdjes zelf gingen echt voor geen meter, bij de vlaggenrace viel de vlag steeds. En het springparcoursje was toch iets te hoog gegrepen. Een parcours is toch veel anders dan thuis hindernissen springen van 60 cm. Dus hebben we 2 hindernissen gesprongen na een paar weigeringen bij een oxer hebben we een andere lagere hindernis gesprongen en zijn we gestopt..
Ondanks dat de wedstrijdjes kan ik toch heel erg trots zijn op me paardje:
We hebben over de hele dag heel veel spannende dingen gedaan.. Even op de stal waar we op gepikt zouden worden op de afspoelplaats geweest, waar ze zich super in gedragen heeft.. Daarna moesten we haar opladen op de trailer, wat ze heel braaf deed want dat vond ze echt heel spannend! Toen hebben we nog op onbekend terrein gereden en gesprongen zonder hoofdstel (want ik was hem vergeten

Kan toch wel echt trots op haar zijn of niet soms?

Nou, kijk en geniet van Bellie
het 'losrijden'

de vlaggenrace

Het springen

Op het einde even uitrusten

Helaas lukt het niet om foto's te uploaden van bepaalde foto's omdat de afbeeldingen te klein zijn..
Een reactie zou leuk zijn