Aangezien ik hier op de camping internet heb leek het me wel leuk om ieder dag een live verslagje te typen van onze eerste Eper paarden 4 daagse.
Dus bij deze het eerste

Zondag 5 Juni 2011.
Zo, vandaag konden we dan eindelijk vertrekken naar Epe

Jimmy geladen (wat helaas wederom niet soepel ging, maar met de hulp van de stal eigenaar waren we toch redelijk snel op weg.)
Na een voorspoedige rit van een kleine 2 uur kwamen we aan op de camping.

Helaas kwam het net na aankomst met bakken uit de hemel en onweerde het ook behoorlijk. Dus na de tent opzetten waren we lekker nat.
Natuurlijk werd het daarna droog en is het droog gebleven

Maar eerst natuurlijk Jimmy op de wei gezet samen met het paardje van mij rijmaatje. Dat ging meteen goed aangezien er gras stond en dat meteen Jimmy's aandacht had

Maar natuurlijk is zo'n nieuw paardje wel interessant dus moet er even kennis gemaakt worden.
En het klikte meteen super tussen de mannen

Ze zijn niet los te krijgen van elkaar lijkt het wel.

De rest van de middag hebben we lekker ons gemakje gehouden en genoten van het uitzicht op onze paardjes

's Avonds lekker gegeten bij het steakhouse vlakbij en nog een rondje gelopen door de omgeving.

En bij terugkomst op de camping ging het nog altijd super met de paardjes

Dit vind ik wel echt een super leuke foto.

Kortom, een geslaagde eerste dag.
Nu gaan mijn duimen overuren draaien voor de nacht aangezien dit de eerste nacht buiten wordt van Jimmy. En dat het een beetje droog wil blijven natuurlijk.
Morgen verslag deel 2