We hadden gister een springwedstrijdje. Ondanks de verschrikkelijke hitte vonden we het allebei heel erg leuk
Vrijdag dacht ik nog dat ik m'n bijrijdster alleen maar zou aanmoedigen. Maar 's avonds kreeg ik een telefoontje van de manege, dat er nog plek was, en dat ik dus toch nog mee kon doen. Helemaal leuk!
Ik was ingedeeld in de categorie van 60 cm, net als m'n bijrijdster. We waren allebei de eerste ronde foutloos en mochten we door naar de barrage. Na die gereden te hebben, dacht iedereen geen kans meer te maken, omdat Jimmy zo snel was. Uiteindelijk waren we 2e geworden met 25 seconden, en de bijrijdster was 1e met 27 seconden!
Jimmy houdt heel erg van afwisseling, dus ik spring denk ik een keer in de week. Niet te vaak, want dan gaat het vervelen. Maar goed, er kan dus nog behoorlijk wat aan gesleuteld worden. Maar het belangrijkste is dat we het leuk vinden, en dat vind we het zeker!
1 Inrijden. Hij was heel erg sterk, en ik kreeg hem ook niet echt ontspannen ;p

2 Sprongetje tijdens het inrijden. Hier hield ik hem nog een beetje tegen ofzo? Ik had in ieder geval meer mee mogen geven. Ohjaa, en ik trok een lelijke kop

3 En dan voor het foutloze parcours. Mijn been leidt een eigen leven.

4 Deze vind ik mooi

5 Oehw, ja, faal

6 Van achteren. Deze nam ik een beetje scheef, en ik moest daarna gelijk een scherpe bocht naar rechts maken. Dus ik stelde hem boven de hindernis al een beetje rechtsom, geloof ik.

7 En dan de barrage volgens mij. Aparte sprong..

8 En de laatste

9

Nou, jaa. Dat was het ;DD