Dus ik rijbroek aan en chaps en cap op. Paardje even leren kennen en toen wat balkjes gedraafd. Daarna een laag kruisje gesprongen en toen werd er een in-uitje van gemaakt. Ging ook goed.
Toen maakte ze er 3 hindernissen achter elkaar van. Dat ging de eerste keer redelijk maar de 2e keer (dacht ik) ging het niet zo goed.
Bij de 2e hindernis verloor ik al mijn balans maar bleef nog zitten. Maar bij die 3e ging ik teveel mee naar voren en toen ging ik over de hals naar de grond.
Kwam op mijn bovenbillen/stuitje terecht en dat deed wel zeer. Maar mijn duim stond niet helemaal normaal meer.
Die was duidelijk uit de kom. Kon hem ook niet meer bewegen. Teugel heeft om mijn duim gedraaid waarschijnlijk. Dus dat werd een tripje EH.
Dus 2 bokkers mee. Natuurlijk gaat het allemaal niet zo snel in het ziekenhuis en moesten we veel wachten. Ondertussen had thuis de BBQ al aangemoeten.
Maar goed, arts zei idd dat ie uit de kom was maar dat konden ze wel fixen. Spuit erin met verdoving of proberen zonder verdoving. Nouja, ik had nog niets gezegd of hij probeerde het al zonder verdoving en de verpleegkundige probeerde mij af te leiden en opeens schoot hij terug. Deed wel goed zeer.
En 2 tellen later schoot er nog iets goed. *denkt terug en rilt weer* Toen foto laten maken. De stand van mijn duim was weer goed maar er zat wel een bot splinter. Dus het is officieel wel gebroken.
Zit nu in een spalk voor een week en kan dus bijna niets.
Over een weekje terug naar mijn eigen ziekenhuis voor controle. En ik heb nu ook zoveel (spier)pijn in mijn boven billen/stuitje...niet normaal meer...kan niet eens normaal zitten.
Slapen word hem niet zo denk ik. 
Afijn, de BBQ hebben we gewoon voortgezet toen we terugkwamen en het was uiteindelijk nog heel gezellig.

Ik wil Janneke en Laura bedanken voor het meegaan naar de EH.
En sorry dat het allemaal wat uitliep door mij. 
En een special hugg
voor Judith.

Dat is niet zo hand-ig