Inmiddels zijn de Tinkers die ik heb leren kennen en zien gaan niet meer op een hand te tellen.
Net als vele andere droomde ik dan ook van een eigen paardje, mijn eigen Tinkermerrie, daar droomde ik van.
En nu, 7 jaar later, is deze droom uitgekomen. Sinds februari 2011 ben ik in het bezit van Hija de la Luna, of gewoon Luna.
Eigenlijk wou ik een veulentje om vanaf begins af een een band mee te kunnen opbouwen en alles te kunnen leren.
Maar bij het zien van Luna haar advertentie was ik verkocht, en ben ik gaan kijken, die 7 uur treinen had ik er wel voor over!
En het bleek niet voor niks, ze was niet moeders mooiste, en ook vrij gesloten, maar iets in haar trok me vreselijk aan.
Luna, een paardje met een erg emotioneel karakter en een heerlijke dosis pit, maar zo vreselijk lief.
Zwartbont, blauwe ogen, blonde lange manen, precies zoals mijn droompaardje eruit zou zien (alleen de zwarte staart mist...)
Ze is pas 2 jaar, dus we hebben samen nog een hele toekomst voor ons, samen gaan we een onbekende weg bewandelen.
Maar zolang vertrouwen, liefde en geduld met ons mee gaan moet dat wel lukken en zullen we samen de wereld verkennen.
Zij en ik, dat is iets wat mij zo dierbaar is, en dat terwijl ze nog maar zo kort bij me is, ik hoop dat er nog een lange tijd volgt!
1. Luna toen ik voor de tweede keer ging kijken, begin februari 2011

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KWQE3BUG.jpg
2. En zo is deze dame nu

3. Met haar mooie koppie

4. En prachtige blauwe ogen

5. & 6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14. Samen met mijn andere paard,Thigor (bruikleen)

15.

Ongetwijfeld gaan jullie nog veel van deze dame horen!