Ik op Sweety gewoon lekker naar de cameravrouw stappen :p

Mam had een hengstenvlecht proberen te maken bij Sweety maar die was verkeerd om. En ik wilde die uitdoen voor de foto daarom kijk ik hier zo boos Whahahaha

Voila de vlecht eruit

Galopje de berg op.

Deze is denk ik heel erg mooi maar zo donker

Drafje. Met tegenzin want sweety wilde galoperen niet een rondje draven.

Mijn mams op Sweety. Let wel mijn moeder rijd niet. Maar ik vind dat ze het best goed doet.

Deze vind ik mooi. Er kwamen regenwolken aandrijven daarom keek mam zo naar boven

Kijk maar eens hoe ze der best doet om recht te zitten. Fijn he.

Plaspauze. sweety moest zo dringend. En Mam moest rechtstaan natuurlijk. lol dat ze had

En dan nu Tromgeroffel ! De eertse springfoto van mij ooit getrokken. Ik kan dus niet springen. Ik heb het vroeger moeten doen voor mijn B brevet maar nadien heb ik het niet meer gedaan. ik vind het erg akelig. Maar sweety springt dus graag een boomstammetje. En dan doe je je paardje een pleziertje he. dus mijn houding? Tja ik kan niet springen Whahahah! Maar ik vind deze foto prachtig. mam stond in de bosjes verscholen en nu zie je die takken mooi op de voorgrond en ons op de achtergrond springen.

Zoef! Daar kwamen we weer.

Hier kwamen we niet uit dus nam Sweety maar een grote stap over dat stammetje. Is wel een grappige foto geworden.

Dat waren de foto's/ mams en ik hebben echt een fijne wandeling gehad en echt fun gehad. Dat gaan we zeker nog doen.