Afgelopen week heb ik een heerlijke week met mijn (bokt-)vriendinnetjes gehad op de Veluwe!
Samen met Ilona (Prinslover), Michelle (mies_appollo) en mijn zus (madelief_88) zaten we in een blokhut op camping boszicht.
Al was het iets primitiever dan gedacht

Helaas kon Sanne (zasread), ons andere vriendinnetje, nog niet mee deze week, omdat haar paardje nog te jong is.
Maar gelukkig is ze wel een aantal daagjes langs geweest, dit was heel gezellig, en het wordt helemaal toppie als je volgend jaar ook meekan!!
En dat ze langs is geweest, heeft ze gelijk weer prachtige foto's gemaakt

Even wat over Bandito, hij wordt 5 jaar, is nu zo'n driekwart jaar onder het zadel, en doet het heel goed!
Hij was wel een beetje heet tijdens de shoot, dus moeilijk om het er rijtechnisch toppie uit te laten zien, maar vind het prachtige foto's!
Dus San, wederom bedankt!
1. Wat een koppie he

2.

3. Vind deze zelf erg mooi:

4. Lekker voluit!

5. Prachtige foto!

6.

7. Wat een stoer ding heb ik toch

8.

9. Jammie!!!

10.

11.

Een kleine selectie van de prachtige foto's die Sanne gemaakt heeft, het was moeilijk kiezen!!
Ook heeft mijn zus met mijn camera nog wat leuke foto's gemaakt van Dito in de wei die ik even wil delen,
al zijn ze fototechnische lange niet zo mooi, vond het wel leuke plaatjes:
12. Hou van jou

13.

14. Flemen op commando hahaha

15. En lekker los een drafje

Hopelijk kunnen jullie net zo genieten van mijn kanjer als ik, een berichtje is altijd super leuk & welkom