Ik was er dus helaas niet op tijd, de bus was laat...
Maar ik vertrouwde mijn oom natuurlijk dat hij goed kan rijden en mijn zusje dat ze wel goed op ons paardje let =)
Toen ik op stal aankwam was ze al aan het rijden en heb ik nog even uit mogen stappen
Maar paardlief was super rustig, hij is zo van net buiten Soest even naar bijna Centrum Rotterdam gekomen en hij blijft er heel rustig onder.
Genoeg gekletst nu een verhaaltje over Faraon:
Naam: Faraon
Afstammeling: Vip (v. Voltaire)
Leeftijd: 12-01-2004 (7 jaar)
Schofthoogte: 1,68 (toen hij 5 was nu ongeveer 1,70)
Niveau: niet uitgebracht kan B
Karakter: mensgericht, dol op aandacht, koel in het hoofd, nergens bang voor, dapper
Hij is pas op zijn 5e beleert en vooral recreatief gereden maar springgefokt en dit is ook uiteindelijk wat mijn zusje met hem gaat doen. En ik misschien ook, na wat dressuurlessen want mijn houding is niet zo geweldig...
Het liefst ga ik endurance rijden, mits Faraon dat leuk vind, maar ik denk het wel.
Ik heb vandaag al een stukje met hem buiten gelopen en dat vond hij geen probleem, hij keek wat rond maar liep heerlijk ontspannen naast me de topper
Ook kreeg ik al de opmerking waar dat grootte paard met me heen ging
Hij oogt wat groter dan dat hij is...Nu de goede foto's uitzoeken....
Met mijn zusje, net uit de trailer op de parkeerplaats aan het lopen.
Twee vrolijke gezichtjes
Alle kinderen op het scoutingterrein waren heel interresant
Mijn zusje wordt bijna omver gelopen...Size doesn't matter, color does!
Groot hoofd
Ik mocht er ook nog even op...In spijkerbroek, dood moe van de nachtelijke vlucht xD
Hoe hoger we in de dressuur komen hoe lastiger het zal worden om hem te delen omdat de hulpen natuurlijk steeds preciezer worden en we rijden hem natuurlijk niet precies hetzelfde.

Zou em zeker eerst 2 dagen laten wennen aan de nieuwe stal en omgeving enzo.
(al vind ik t alsnog beetje raar van je zusje)