Zoals sommigen al weten begon een jaar geleden een zwarte tijd voor mij. Een paard werd verkocht, en mijn andere merrie werd weggehaald van de manege, achtergehouden en in mei verkocht, zo kwam ik later te weten.. Het hele verhaal staat hier : [VVDD] Mijn meisje, zomaar weg..
Een jaar zocht ik intensief. Ik volgde verschillende sporen, maar die liepen altijd weer dood. Naar de manege gereden waar ze toen zou staan, niks noppes nada.. Bokkers gecontacteerd die op die stal gestaan hebben, rondgebeld rondgebeld rondgebeld, nog eens niks resultaat. Ik besloot het stamboek te contacteren, maar in hun database scheen Beauty nog op mijn vader's naam te staan, dat werd dus ook niks. Van hen kreeg ik wel een printscreentje van alle gegevens doorgestuurd, waaronder ook het chipnummer. Ik wist niet goed wat ik daar nou mee moest doen, want omdat ponylief te koop staat heb ik niks contact meer met een DA die één en ander kon opzoeken.. Goed, ik opende weer een OV topic hier op bokt, kijken of dat nog wat uithaalde (topic staat btw in mijn OS). En dat deed het! Van een bokker kreeg ik de raad om de Vlaamse Confederatie van het Paard te contacteren. Niet veel later was mijn mailtje met de informatie incl chipnummer verzonden, en dan was het fingers crossed!
Vandaag opende ik mijn mailbox, en zag ik een antwoord van de Vlaco. Mijn hart begon spontaan sneller te slaan, en met een bang hartje opende ik de mail. Ik kreeg van hen een naam. Meer konden ze niet geven ivm privacy, maar oh wat ben ik toch blij! Eindelijk een spoor wat écht resultaten kan opleveren! Ik heb zijn naam even gefacebooked, en thank god vond ik hem. Meteen een bericht gestuurd en nu bang afwachten op een antwoord. Ik kan het gewoon niet geloven, dat het einde van mijn zoektocht misschien wel in zicht is. In dat hele jaar heb ik nog nooit zoveel hoop gehad als nu. Ik zit hier nog steeds te janken en te shaken van vreugde!
Duimen jullie mee?