Met als rechterhand de verzorgster van haar pony.
Over 2 weken (

Lacuna heeft vandaag dus een heus parcours in onze bak opgebouwd!
we hadden een breedtesteiltje, een kruisje (die ze later ook steil bouwde) dan een ''L'' vorm, eerst vooruit tussen de balken door, en dan achteruit terug. Dan nog een steiltje, dan een hindernis met zeil, en dan een poortje open/dicht van een vlaggetjes slinger

*slik*
Verzorgster mocht het eerst uitproberen, zij had nog nooit op Diddle gereden, ik ben apetrots dat ze dat durfde, en dat mijn paard toch zo zijn best deed!

1.

En toen mocht ik, dubbel slik

Het ging wonderbaarlijk goed durf ik wel te zeggen

Het vlaggetjes sliertje ging vanzelf, hij vond vlaggetjes eetbaar

2.

De ''L'', dat was nog best uitdaging, Diddle wil het heel graag goed doen, dus het is aan mij die rust te behouden en hem ook echt uitgebreid te vertellen wanneer hij het goed doet (anders gaat hij desnoods op zijn kop staan om maar iets ''goeds'' te proberen

3.

hier het balkje nog omgetikt

Op het zeiltjeshindernisje af. deze vond ik veel spannender dan hij

4.

nogmaals, zo serieus neemt hij dat zeiltje, hij ging er dus echt op staan om af te zetten

5.

en toen nog wat steiltjes op de foto, dit is echt een hoogte waar ik een week geleden écht niet over wilde, maar vandaag voelde het goed!

6.

7.

en dan ben je even serieus geweest en wordt het tijd om een eind weg te gaan rommelen!

8.

9.

En hij kan érg gaaf draven!

10.

De omstanders vonden het echt doodeng!

Toen mocht Irene nog even op mijn westernzadeltje, dat zat maar raar, wel 1 sprongetje gedaan, en ik zou meelopen voor de hulp.. resultaat was dat mijn paard kei braaf sprong, ik bijna op mijn plaat het zand in ging en de hindernis omver schopte..

11.

Ze durfde wel zonder hoofdstel, maar wilde graag een neckrope. Het enige voorhanden waren de vlaggetjes

Ook het zeiltje kwam er vrij gauw bij

12.

13.

En nog een paraplu erbij

Hierbij ode aan mijn pony, die geen enkele keer is gestopt, is langsgelopen of op een andere manier heeft geweigerd. Dat beest is goud waard