Mijn buurmeisje van 10 zou vandaag wedstrijd hebben op haar eigen B pony, maar deze is afgelopen week heel erg ziek geweest.
Ze moest nog 1 stempel op haar kaart om over te kunnen/mogen naar de B1 (heb de ballen verstand van Bixie, dus correct me if i'm wrong

Alles was last minute, gisteren hebben we haar voor het eerst op Shania laten rijden om te zien of het wat zou gaan.. En dat ging het wel, gelijk de proeven geoefend en ze zag het zelf ook wel zitten om op wedstrijd te gaan.
Eerst alles nagevraagd bij de organisatie of ze op Shania mocht starten en dat was voor een keer geen probleem. Dus van morgen om 8 uur paard uit de wei gevist en gevlochten en klaar gemaakt om om 9 uur weg te kunnen!
Het ging echt super! Shania was ontzettend braaf, heel voorzichtig en relax en dingen waar ze bij mij van schrikt boeiden haar vandaag niet..

In de eerste proef ging alles wat rommelig, maar zeker niet slecht.. Jury was ook erg streng, alles was laag gejureerd.. Daarbij hadden ze 51 punten en een 11e plaats...
Tweede proef ging heel goed! Echt supernetjes! 74 punten en een 6e plaats (eerste prijs had 79punten)..
Ik ben supertrots natuurlijk! Mijn superpaard doet dit maar eventjes met zo'n mini-meisje op haar rug..
Maar ook ben ik heel trots op Iris, omdat ze het ook maar even doet met een grote toch wel ietwat vreemde pony op wedstrijd te gaan!

Uiteraard heb ik foto's gemaakt!

Tijdens het losrijden..

Eerste proef.. Gebroken lijn..

Opperste concentratie..

Tweede proef, beginnen..

Van hand veranderen..

Van A naar E over de balkjes..

Gebroken lijn..

Inzet grote volte..

En afgroeten..

En tot slot, een blije pony en blij meisje!