ook al waren we maar met zn 3-en, het was wel supergezellig!
en machie en ik hadden fans, die ons van zaal naar zaal volgenden en een enkeling had genoeg lef om met ons op de foto te gaan, of een foto van ons te maken....
ook heb ik nog een foto van de barman gevonden, ja die barman waar ik een paar weken geleden mee heb gezoend

vorige keer stond ie in een andere zaal en had ie een rood shirtje aan, in die andere zaal stond een barman die er op leek, en die me niet herkende, dus ik had al zoiets van haha ja het was dus een typische barman, elke avond een ander....
bleek dat het hem helemaal niet was! ja zo goed had ik niet onthouden wie het was haha, maar in een andere zaal stond ie en deed ie best lief en enthousiast lachen(en kijken toen machie en ik op een blok gingen dansen

wat wel irritant was, was dat ze op t laatst heel de zaal donker hadden, en alleen 1 lamp vol op machie en mij hadden toen we ons op het blok aan het uitleven waren, alleen duurde het ff voor we dat doorhadden

het was gezellig

en renzo is en blijft onze held(in tegenstelling tot SP die er weer niet bij was

en we hebben een jongen gelukkig gemaakt

en de barman nog een keer

de rechter is ie

en van de achterkant