Echt heel ziek, lang verhaal maar wie het wil weten, onderin mijn profiel heb ik het toen een beetje bijgehouden.
December, vlak voor kerst, had hij de zoveelste koliekaanval, was zo ziek en we dachten dat we hem in moesten laten slapen.. Op het moment dat ik de knoop doorhakte en zei, laat hem maar gaan, het is genoeg zo.. Geloof het of niet, keek hij me aan en stond op en de koliek was weg
.. Sindsdien gaat het alleen maar steeds beter met hem en sinds hij homeopatische korrels krijgt kan Demi hem zelfs weer rijden!! Nouja, ze zit er zo'n 3 keer in de week op maar dat is voorlopig meer dan genoeg om met volle teugen te genieten!
Afgelopen zondag foto's gemaakt voor een flyer voor een oefenwedstrijd competitie bij ons op stal. Demi was gevraagd op ze met Creme op de flyer wilde. Dat wilde ze maar we hadden geen mooie foto's in wedstrijdoutfit.. Dus al het wit weer uit het stof gehaald en het resultaat mag er zijn!
k ben zo trots op die twee dat ik ze graag aan iedereen wil laten zien!
Ze hebben nog een lange weg te gaan en misschien gaat het wel weer helemaal mis.. Maar voorlopig gaat het goed en elke dag is er een!! Ik hoop dat Creme nog heeeeeeeel lang bij ons zal blijven
Geniet mee van mijn 2 kanjers!

En Creme die kijkt, zie je wel dat ik het nog kan
en wat een speciaal verhaal ! Veel plezier nog samen!
, Go Creme

.. 
,ik heb je verhaal al eerder gelezen in je profiel en hield mijn hart vast,maar jee wat ziet ie er fantastisch uit zeg!!