Hier mijn haflinger Olina weer eens ITP! Olina is een 5-jarige haflinger van Nokia. Ze is op 06-07-2005 geboren dus ze wordt over een paar maandjes alweer 6! Ze heeft afgelopen halfjaar heel veel stilgestaan vanwege een operatie van mij en het slechte weer en we hebben heel veel buitenritten gemaakt. Dit was de 2e x weer serieus in de bak. Op Olina rijd eigenlijk nooit iemand anders dan ik zelf en af en toe een vriendin(altijd dezelfde). We hadden haar vantevoren gewassen, want het is een echte smeerkees :p.
Dan over mn bijrijdster: Ze heet Simone(Ik dacht BramMurf op bokt, ze zal zelf ook nog wel reageren), ze is 12 jaar oud en rijd bijna 7 jaar op de manege. Ik ken haar al heel lang via de manege en ze zocht een bijrijdpony. Omdat mijn vriendin naar Twente gaat verhuizen als ze haar examens dit jaar haalt en ik volgend jaar ook in mijn eindexamen jaar zit, leek het me wel een goed plan om eens te proberen hoe het gaat met Olina en Simone.
Simone had er al een paar keer buiten op gezeten, maar dit was de eerste keer echt serieus rijden en ook de eerste keer in de bak. Verder is het zadel eigenlijk te groot voor haar maar daar is niks aan te doen. Olina is echt geen makkelijke pony om te rijden en ze heeft dus al heel lang niet meer serieus gelopen, maar ik vond dat Simone het erg netjes deed!
Olina had ook regelmatig stukken dat ze wat ronder werd. Commentaar mag, maar houd het wel vriendelijk en opbouwend!Oja nog een ding wat betreft het zadel: Het plan was dat er in mei een nieuw zadel kwam, maar als ik de foto's nu zie in combinatie met wat ik afgelopen week denk ga ik morgen de zadelmaker bellen om een afspraak te maken voor een nieuw zadel. Hij komt van achteren veel te veel omhoog.
En ze heeft trouwens een nieuw hoofdstel van Marengo
.Voordat Simone op Olina ging heb ik er zelf nog een kwartiertje op gereden, maar daar geen foto's van. Dus ze was al ingereden. In mijn profiel staan oude topics van mij en Olina.
Genoeg gekletst, hier de foto's
#1, instappen

#2, stappen

#3, draven

#8, galopje

#12, uitstappen

En toen zijn we nog even buiten gaan stappen:

#15, en de laatste

Groetjes Desiree en Simone
maar verder wel goed volgens mij.
!