Een paar weken geleden alweer ben ik meegeweest met de fotografenmeeting op het strand in Wassenaar! Ondanks dat het geen mooi weer was, zijn er toch echt heeele mooie plaatsjes uitgekomen

Algemene informatie:
Vorstin is een 9-jarige KWPN merrie (Polansky x Flamingo) waar ik M1 dressuur mee rijd, B mee spring en L mee cross. We zijn er een poos uitgeweest door allerlei blessures, maar we zijn nu weer een beetje terug aan het komen. Heb inmiddels weer een paar dressuurwedstrijdjes gereden (nog geen winstpunten gereden, daar moet nog een hoop voor gebeuren, maar we zijn lekker aan het oefenen!) en inmiddels weer een paar crosstrainingen gereden. Waar we over het algemeen met trainen mee bezig zijn is Vorstin lekker los door haar lijf krijgen en houden, goed aan elkaar rijden en wat oprichten. Op ander terrein wordt ze al heel snel heel lang, en dan krijg ik haar niet meer aan elkaar gereden. Maar daar zijn we op het strand niet mee bezig geweest, gewoon met Vorstin relaxt houden en genieten

Voor de rijfoto's, zie: [RIJ-ITP] Prachtige foto's van Vorstin @ strandmeeting
Ik wil de mooiste foto op groot formaat uitprinten, maar zou het mooier zijn op canvas of gewoon groot in een mooie lijst?
Renee, Carlijn, Monique, Nicole, Suzanne en Sabrina: Heel erg bedankt voor de foto's!!
Wat een knapperd is het toch

Onderonsje met Vorstin, even het zand van haar neus poetsen

Ze weet gewoon dat ze knap is

Dit wil ik op groot formaat

Saampjes

En nog een rij-foto