Ik ben zó trots op mijn mooie Kimmes!

Ben net begonnen met een zware therapie en weet daardoor niet wat ik morgen zal kunnen.
Dinsdag was zo'n zware dag en ik ben rond half 9 op bed gegaan en pas de volgende ochtend edit; half 11 wakker geworden.
En ik voelde me goed genoeg om naar mijn lieve knolletje gegaan.
We zouden gaan vrijheids-dressuren..

Bij aankomst op de manege, zag ik dat ik de binnenbak tot mijn beschikking had.
Dat is altijd wel fijn, omdat Kim dan minder snel afgeleid is door allerlei dingen.

Dus op naar de paddock, waar Kim mij al bij het hek op stond te wachten en daarna gelijk door naar de binnenbak.
Ik besloot om haar aan het eind te gaan poetsen, want ik wist niet of er nog mensen in de bak zouden gaan rijden.
In het begin een beetje last van het fenomeen in mijn onderschrift.

Maar daarna ging het prima en reageerde ze scherp op mijn aanwijzingen.
Voelt zo fijn!! En vooral die "Aha"-momentjes van Kim zijn zo lachwekkend.
Toch gebeurde er iets raars..
Ik wilde Kim een makkelijke oefening laten doen, (om me heen draven) maar Kim reageerde heel raar.
Ze kwam heel raar naar me toe (in draf) en ik probeerde haar van me af te sturen, maar ze sloot me als het ware echt in.
Dus ben stil gaan staan en ineens werd het zwart voor mijn ogen en kon ik bijna niks meer zien.
Ik ben snel voorover gaan staan met mijn ogen dicht en gewacht tot ik me beter voelde.. 2 keer achter elkaar.
En toen ik later op de camera de video terug keek, zag ik Kimmes heel rustig bij me staan, met haar hoofdje laag.
Is gelukkig goed gekomen.

Maar ben wel dusdanig geschrokken dat ik toch mijn bloed even na ga laten kijken, wat ik steeds uitstelde.

Toch een fijne middag gehad en erg fijn met Kim gewerkt.
En het voetje optillen gaat steeds beter!!

Ben zo trots..
Dit had ik tot voor een paar maanden geleden niet voor mogelijk gehouden!
We zijn nu officieel een jaar bezig met grondwerk en vrijheids dressuur en er is zoooveel veranderd!
Ik heb een filmpje in elkaar gezet met beelden van gisteren en een paar van begin dit jaar.

De filmpjes in de binnenbak zijn van gister!

Kim probeert mij volgens mij iets duidelijk te maken..

http://www.youtube.com/watch?v=aWvjcQsCW4g
Bedankt voor het lezen!!

Liefs, [naam]