CubaLibre schreef:@Patsy: Als hij een hoefzweer heeft krijgt hij een olifantenbeen en belast hij dat been ook niet meer (gaat dus op de toon staan) en dit is niet het geval....
Mijn paard is een elastiekje en dat gaat er ook echt niet uit, bij ons kunnen ze niet in een kudde lopen en daarbij zijn bijna alle paarden sportpaarden waar iedereen erg zuinig op is. Maar goed, ik wil niet dat mijn paard verongelukt op de wei dus gaat hij daar niet op.
Hoe gaat het nu met je beestje?
Even ter verduidelijking, ik heb ook een sportpaard waar ik nog ver mee hoop te komen, maar die foto die jij in de wei maakt, die kan ik van mijn paard dus ook op stal maken als ze een dag niet buiten komt. Buiten doet ze ook zo, maar daar slaat ze in ieder geval haar achterbenen niet stuk.
Ik weet dat het een afweging is en die moet je zelf maken. Jouw argumenten en jouw keuze zijn mij volstrekt duidelijk, zeker omdat ze bij jullie niet in een kudde lopen. Ik wilde je alleen ter overweging meegeven dat er meer opties zijn dan boxrust, en uiteindelijk doet iedereen binnen zijn mogelijkheden waar hij zich het beste bij voelt voor zichzelf en zijn paard.
Hoop dat je paardje snel weer goed is.