Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Diesel schreef:Mijn schets is inderdaad echt niet ingevuld. Wel de kentekenen, op het blaadje daarvoor. Overigens heb ik wel een wat ouder paspoort, weet niet of dat verschil maakt.
De stickers waar je het over hebt begrijp ik niet helemaal, ik heb geen stickers gezien..?
) raar verhaal. dit is wel heel zuur. ik zou zeker even bij de knhs nagaan hoe dat zit.Citaat:Afwijking van de invulling van sectie I van het identificatiedocument
Indien er een transponder is geïmplanteerd overeenkomstig artikel 11 of indien er een individueel, onuitwisbaar en zichtbaar alternatief herkenningsmerk is aangebracht overeenkomstig artikel 12, hoeven, in afwijking van artikel 5, lid 2, de gegevens in sectie I, deel A, punt 3, onder b) tot en met g), en in de punten 12 tot en met 18 in de schets in sectie I, deel B, van het identificatiedocument niet te worden ingevuld of mag een foto of afdruk worden gebruikt waarop voldoende details zichtbaar zijn om de paardachtige te kunnen identificeren, in plaats van de schets in te tekenen.