Op dat moment mocht het lieve weggelaten worden want het was een echt dametje met totaal haar eigen beeld
van het luisteren naar mensen. Ik heb dus heeeeeel wat te voorduren gehad maar het is zeker de moeite waard geweest.
Bo is een dame die echt volhoud, helaas voor haar ik ook, hierdoor zat ik dus wel eens 3 uur lang op d'r rug om haar alleen maar de
goede kant op te laten lopen

Al vrij snel hadden we ons wedstrijddebuut, in juli 2008... bo kon stappen , draven en galopperen dus hop ze mocht mee op wedstrijd,
lekker km's maken, ervaring opdoen en nog niet voor de punten rijden. Ik kan nu met trots zeggen dat we in de dressuur (tussen de paarden) een stop hebben met de teller op L2 + 10. (Onze voorlopig laatste dressuurwedstrijd reden we ruim een jaar geleden) Omdat ik alleen dressuren zo saai vond ben ik ook naar een andere takt van de sport gaan kijken, de endurance. Dit was voor ons beide de eerste keer dat we deze wedstrijden reden. We hebben er zo van genoten dat ik deze wedstrijden in de toekomst zeker vaker zal gaan rijden. Op dit moment zijn we klasse 2 startgerechtigd. ( Laatste endurance wedstrijd ruim anderhalf jaar geleden)
Bobo loopt nu nog steeds braaf haar rondjes maar met een hele dikke buik! Ik ben ontzettend trots op haar dat ze nog zo fijn voor me wil lopen en dat ze zo goed haar best blijft doen. Bo is namelijk nu ongeveer 9 maanden drachtig! Ze is dragend van Don Cremello du Bois. Ook weer een groot avontuur omdat dit ONS eerste veulentje word

Hier wat foto's, kleine samenvatting van bijna 3 jaar samen:
Een foto die ik koester, Bobo als veulen ( gehad van de fokker van Bo)

De eerste weken rijden, wat een guppie he?!

Op wedstrijd

Mijn nieuwsgierige bobo wilde graag naar buiten kijken, dus papa maakte een luikje

Onze eerste endurance wedstrijd, wachten bij de voorkeuring

Vlak voor de start, endurance

Tijdens een rit

En af een toe een dagje vrij, lekker rennend door het land

Het dressuren ging ook gewoon door

En ineens had het baasje verzonnen dat de keuring ook wel leuk zou zijn!

Toen was er die hengst....Don Cremello du Bois(foto van marjolein!!)

en ineens een dikke buik

Maar ook met een dikke buik doet ze super haar best voor me

Dat was het weer, leuk dat je even kwam kijken