Nou zo als jullie aan de titel al kunnen lezen hebben wij ( Ik en Sanne een vriendin van mij komt binnekort hier op bokt ) erge Lol gehad.
Het begon allemaal zo!!
Ik ga altijd bessenplukken en daar was Sanne ook en ik raakte zo met haar aan de praat en toen ging alle andere plukkers ons wegpesten omdat wij niet meer over paarden mochten praten hahaa...

Vanmorgen om half 11 zat ik op de pony om naar haar toe te stappen. Toen ik daar was hebben we Pasha bij Sanne's pony in de wei gezet en zijn we naar Sanne's huis gegaan ff wat drinken enzo..
Nou om 1 uur weer naar de pony's, opgezadelt en zijn we in de wei gaan rijden...
Nou dat werd niet echt wat Pasha had helemaal geen zin in dressuur en het was maar een dom gehobbel.
Toen hebben we maar van pony gewisseld, ik op Lucky en Sanne op Pasha haha dat was wel heel gaaf!!
Toen zijn we toch nog maar een stukje een buitenrit gaan maken, eigenljk kon dat niet want sanne's pony is helemaal gewendt om met het vorige baasje te crossen dus die word dan helemaal gek....

toch weer heel daar gekomen..
Toen kwam het hoor we gingen foto's maken Nou en niet te zuinig hahah Hieronder wat foto's

Niets vermoedent staat Pasha hier nog te wachten

Lieve Pasha he Sanne

Pasha wacht......

Toen liet Sanne mij haar nieuwe Halster zien en die vond ik wel heel mooi!!
Snel bij pasha omgedaan en opnieuw

Mooi he

Deze vind ik wel erg gaaf

Toen ff een ander plekkie opgezocht en toen wij Pasha niet stil staan haha krijg je ook wel erg lachwekkende fotos van......
Jaa... Pasha.. STIL STaan!!!

Nee ik loop gewoon door

Laaaallaa... laaaa...

Sorry Baasje LIK LIK...

Paashaa.. Kusje!!!!! Zie dat tongetje!!

Mmmmmmwaaahhh!!

Aahhh

oohh.. Baasje lief.. Hier Smak!!

Samen met Sanne!!

En natuurlijk Lieve Foto's van Lieve Lucky!!!

Kijk nou wat liefff

Lucky wou niet lief op die foto.. Nou kom lucky hoofd op!

Oren naar voren!!

Zie je.. Je kan het wel

Lucky Rollen!!

En Toen maar weer het hoofdstel in bij Pasha en..

NOg meer foto's maken

Pasha Liefffff.....

Nou Toen gingen we maar eindelijk onderweg naar huis, en toen ging Sanne heeeel veel fotows van mij maken en ze zijn best coowl geworden

Kijk maar

Eerst nog even daar door het dorp ( In Varseveld ) en dat was helemaal versierd voor de optocht.. maar Pasha vond helemaal niks en en ging gewoon gezellig tussen de versiersels staan.. en... Die waren ook nog lekker....
Lekker stroo he...

Ohh en ik moest hele tijd heen en weer rijden... zei Sanne weer: Oohh oliebol net mis.. overnieuw...

Hha maarja je moet wat voor mooie foto;s overhebben he

Over een brug langs de drukke weg

Toen moest ik daar van Sanne langs een heel smal paadje ff Coowl galopperen..helaas mislukt want ik had de slappe lach door al die takken wahaaa

Ik onthoofd

Haaahaaa check mij hier scheef opzitte!! jaa kon haar nie meer zo goed houden met lachen..

ERg Opgefokt..

Pashaaa.. Staa stil

Onderweg..

Heeel Actief

Oversteken

Over een grasveld heen..

In een zandpad.. Pasha denkt: Harder Harder Harder..

Toen Kwamen we langs een gemaaid grasveld waar allemaal van die hooibalen lagen dus ik zeg zo voor de grap: Ohh zalk dat springen... en Sanne springt van de fiets en legt die hooibalen naastelkaar haha Ging wel hard

En voor dat we bijna thuis waren komt er altijd een mooi zandpad waar we gaan crossen...
Klaaaarr..?? AF

Daar kom ik Snoei hard aan

Nog iets dichterbij..

En sjoeff.. Er langs heen

En toen weer bijnaaa.. thuis..

Nou ik hoop dat jullie niet allemaal in slaap gevallen zijn van de vele foto's
Maajaa het was ook zoo Gezellig en we hebben zoo lang over gedaan om leuke foto's te krijgen dus wou ik ze ook wel ff Allemaal laten zien!!!
Liefs Laura!!!!!!!!