Er zijn een een paar foto's uitgekomen (A)
Gewoon stappen

Hij kende de omgeving nog niet echt goed

Hahah, het was geen hindernis, hij sprong onverwachts over het balkje

het was echt super! en natuurlijk, is Bliksem een super pony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Janouu schreef:TheJokerr schreef:je bent te groot, je zadel ligt te ver naar voren bij de sprong,
waarom ga je er in godsnaam op?
ik geloof zo niet dat je 16 bent.. echt nietdan heb je onderhand wel de hersens om dat te snappen.
toen ik hier reed was ik nog geen 16
Janouu schreef:hij is pas 7
ik weeg zelf maar 45 kg,, en ik weet dat shetlanders volwannemannen kunnen dragen.
ik weet dat ik te groot ben, maar hij kan me makkelijk houden (A)
jokenicky schreef:ik vind het een hele leuke shetlander!
en ach, voor een keertje rijden zal het heus niet erg zijn dat je wat aan de grote kant bent hoor.
Eshaa schreef:Auwprut hé , MENSEN GA ERGENS ANDERS MAUWEN.
Jullie zijn haar moeder niet :S
Laat haar toch lekker , die shet zal heus niet doodgaan aan een zo'n dagje , sjemineetje he.
Altijd maar commentaar geven, kijk is naar je eigen .En wat maakt jullie zo geweldig, wat hebben jullie in jullie levens gedaan dat jullie om elke scheet commentaar op anderen mogen geven ?
Ik word echt strontziek van mensen als jullie.
En meid, het ziet er wel leuk uit voor een keertje hoor, eff ponypret maken.
En je gewicht zal nou net niet in de weg zitten, de lengte zal je zelf ook wel weten , en zoals pernill zei, er zijn héél veel leuke dingen die je kan doen met een shetje!![]()
Kijk mensen, zo ziet een normale comment eruit![]()
Laat haar toch lekker , die shet zal heus niet doodgaan aan een zo'n dagje , sjemineetje he.
Altijd maar commentaar geven, kijk is naar je eigen .En wat maakt jullie zo geweldig, wat hebben jullie in jullie levens gedaan dat jullie om elke scheet commentaar op anderen mogen geven ?
En je gewicht zal nou net niet in de weg zitten, de lengte zal je zelf ook wel weten , en zoals pernill zei, er zijn héél veel leuke dingen die je kan doen met een shetje!![]()
Janouu schreef:hallo :S
het is niet mijn pony, even dat jullie het weten. het is de pony van een vriendin, ze zei dat ik makkelijk even 5min kon stappen. ze reed er toen zelf ook nog op. hier was ik nog lang geen 16. op mijn profiel staat idd dat ik 16 ben, maar dat betekend nog niet gelijk dat ik hier al 16 was. ik was hier nog niet eens 13 .. dan van die volwasse mannen kreeg ik toen ook te horen, sorry als ik dat de verkeerde informatie heb gekregen, ga het dan niet meteen allemaal afreageren op mij. ik wou gewoon mijn foto's laten zien. ik weet zelf ook wel dat ik te groot was. en het was alleen stappen. DIE SPRONG WAS NIET GEPLANT!! dus willen jullie stoppen met zeuren en drijgen dat ik heel bokt over me heen krijg, terwijl ik net als jullie allemaal gewoon mijn foto's wou delen??
bedankt